מה קורה לדלת כניסה אחרי 10 שנים?

דלתות כניסה יפות מעוצבות

בלאי של דלתות כניסה

דלת כניסה מעץ הינה טובת מראה, אפשרית לדקורציה מרשימה, אך הבעיה בה הינה בלאי של דלת כניסה לאחר כמה שנים. במידה ובכל מקרה הנכם מעוניינים להתקין דלת כניסה מעץ, כדאי שתציבו פרגולה שתצל עליה ותאט את תהליך ההתבלות מחויב המציאות שלה, תבצעו סינרגיה של עץ לוח מתכת להגברת הבטיחות והתכוננו להחליף דלת כניסה בעוד מספר שנים, מפאת הבלאי הבלתי נמנע.

עצה:

כדי להתגבר על בעיית התחזוקה המתמדת הקיימת בדלתות ומוצרי עץ, מומלץ לבחור דלתות אלומיניום, פלדה, ברזל.

כל הדרכים לשמור על דלת כניסה

חריקות

קיימים המון מצבים שבהם תיתקלו בחריקות של דלת הכניסה לביתכם, אשר מלוות בצלילים שאינם נעימים לאוזן. המקור של החריקות הינו פגיעה או שחיקה של צירי הדלת. יש מענה לכך, בדמות של שימון הצירים, אבל במרבית המצבים עסקינן אודות בעיה עמוקה יותר ובשל כך שימון הדלת מסייע רק לזמן מועט. התיקון של דלת כניסה חורקת למשך זמן רב נערך במספר תהליכים, קודם כל יש לפרק את דלת הכניסה מציריה ולבדוק היטב את הצירים.

עצה:

הקפידו לבדוק את איכות הצירים המגיעים עם הדלת, מהו החומר ממנו עשויים הצירים? האם אלו צירי היצרן המקוריים?

דהיית הצבע

הגנת למינציה מתאימה לדלתות לבודות. הגנת למינציה נדרשת על מנת להבריק אותן. החומר המבריק הינו אשר מגן על דלת הכניסה מפאת דהייה, והופך אותה לדלת בעלת צבע טבעי בדירה שלכם. הגנת הלמינציה מאפיינת אף דלתות כניסה של עץ, אך בהן אפשר לממש כמה סוגים של הגנות מפאת דהייה.

עצה:

מהו הציפוי המגיע והאם הוא מיועד לשמירה על הדלת מבחות ומפגעי מזג אוויר או שמא רק למטרות דקורציה?

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

שריטות בצבע

שריטות, קילופים ופגעי אקלים, הופכים את הנראות של דלתות הכניסה לפחות זוהרים מיום התקנתן והן בהדרגתיות מאבדות את הנראות הנקייה והחדשה שלהן. אין זה משנה כמה חומר ניקוי תשפכו עליהן, תמיד תגיעו למסקנה כי חידוש של דלת כניסה הינו הכרחי ויפה שעה אחת קודם.

עצה:

מומלץ לבדוק את איכות הצבע, האם מדובר בצביעה עמידה? מהי תקופת האחריות על הצבע? 

תקלות בנעילה

תקלות בנעילה שגורמות לכם להיתקע מחוץ לדירה שלכם, אינן משאת נפשו של אף אחד, אבל קיימים מצבים אשר בהם תנסו להכניס את המפתח והינו אין יצא לכם מהמנעול – זאת עוד בטרם שהספקתם לסובב אותו ולפתוח את דלת הכניסה. במצב הנ”ל משמעותי קודם כל שלא להפעיל כוח על המנעול ובוודאי שלא על המפתח, בשל כך שהינו עשוי להישבר בתוך המנעול ופה תהיה ראשית הבעיה האמתית שלכם.

עצה:

ביחרו בפאנל נעילה ושליטה חכם מיצרן ידוע , לדוגמה: YALE.

רטיבות

אחת מן הבעיות הכי שכיחות מקורה בהצטברות של רטיבות ובהתפשטות שלה. מה שמשמעותי להבין אודות רטיבות, נעוץ בכך שאין היא תיעצר במקום אחד, כי אם הינה בעלת נטייה של התפשטות. הדבר ישים כל עוד מקור הרטיבות לא יטופל על ידכם כהלכה.

עצה:

אופציה יעילה מאוד להתמודדות עם נזקי רטיבות לקירות ,דלתות וליצירה של מתחם מוגן מגשם, היא ההתקנה של פרגולה מעל לכניסה. כדאי לבחור בסוג של פרגולה שלא דורש תחזוקה בעצמו, כמו פרגולה מאלומיניום.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן