מוצרי אלומיניום בהרכבה עצמית

חברת יוניקיט מכרה בעבר ערכות (קיטים) להרכבה עצמית של גדרות ופרגולות מאלומיניום בלבד. כיום, החברה כבר לא מספקת מוצרים מאלומיניום להרכבה עצמית ועוסקת בהנדסה והתקנות של פתרונות הצללה ועבודות אלומיניום מיוחדות. בנוסף החברה הצטרפה למהפכה הירוקה ומשווקת מערכת סולארית פורצת דרך בטכנולוגית BIPV לראשונה בישראל.

גדרות מאלומיניום בהרצליה

גדרות אלומיניום בהרכבה עצמית

גדרות יכולות להיות מאוד חזקות ועמידות, גם אם הן עשויות מחומרים חדשניים יחסית, כמו אלומיניום. גדר אלומיניום בהרכבה עצמית, היא גדר שעשויה מחומר האלומיניום, אשר לא מצריך עבודות רתכות מורכבות כדי להרכיב ממנו מוצר מוגמר כגדר. כמו גם, עצם הגימור המלוטש של רכיבי האלומיניום מאפשרים הרכבה פשוטה וקלה יחסית, עקב כך שגדר האלומיניום מוכוונת מראש להרכבה קלה ופשוטה, אפילו בידי אנשים שלהם ידע טכני בסיסי בלבד.

גדרות אלומיניום מחיר מבצע

הפרדה באמצעות גדר

גדרות אלומיניום עוזרות לנו למעשה ליצור הפרדה בין החוץ פנים, כאשר אנחנו רוצים לייצר אולי תחושת ביטחון נפשית מסוימת, כשזה נוגע למקום הימצאם של ילדינו, או בעלי החיים שבבית. אולי נרצה שהכלב לא ייצא לטייל במקומות רחוקים כאלה ואחרים. כמו גם להרגיש שזה בסדר גמור אם הילד רוצה לבלות קצת זמן לבדו בגינה, בלי שאנשים אחרים מהרחוב יהיו חלק מהפעילות – כי המרחב תחום בגדר אלומיניום. וכאשר אנחנו בוחרים לעשות זאת בעצמנו, כהרכבה עצמית – אנחנו יכולים להזמין גדר אלומיניום בעלות יחסית מוזלת, שכן אין צורך בהזמנה של התקנה מוסמכת של מתקין מורשה מטעם החברה ממנה אנחנו מזמינים את גדר האלומיניום.

לכן ההשתדלות היא באמת בייצור גדרות אלומיניום להרכבה עצמית שיכולות להיבנות על ידי אנשים שיש להם רקע טכני ולו בסיסי ביותר. 

גדר מעוצבת

אלמנט חשוב שאנחנו רוצים לשים אליו בגדרות אלומיניום, הוא זה העיצובי. עקב כך ובהתאם לזאת שהגדר מייצגת אלמנט עיצובי של הנושא העיצובי הכללי של הבית, ייתכן שהיא תייצג ו/או תשפיע על הערך הנתפש של הבית, בעיני אנשים אחרים. זה עניין, שיכול להיות מאוד חסר חשיבות. אך למי מאיתנו שמתעניין במה השכנים יחשבו, או אנשים ספציפיים – גדר שמפגינה ניחוח מסוים של יוקרה וטעם טוב, יכולה בהחלט למשוך מבטים שמחים ונעימים, ואף מחמאות מאנשים שנהנים מהעיצוב החדש.

פרגולה להרכבה עצמית

פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית

כדי להשלים את המראה הבטיחות והעיצוב מומלץ להשתמש בפרגולות אלומיניום יחד עם גדרות אלומיניום. גם פרגולות אלומיניום הן מוצר שאנחנו יוניקיט מספקים כקיט להרכבה עצמית. למידע נוסף ליחצו כאן: פרגולות אלומיניום

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן