פרגולה-אלומיניום-במחיר-מעולה
בניית-פרגולה-מאלומיניום
פרגולה-אלומיניום-תלויה

מחירי פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום – פתרון ההצללה והקירוי האולטימטיבי למרפסת, לחצר או לכל מקום אחר הדורש סוככים חכמים ויעילים!
במדינה שטופת שמש כשלנו אנחנו תרים אחרי צל פעמים רבות במהלך היום ורק מחכים

להיתקל במשב רוח רענן בפינה מוצלת וקרירה. כשמדובר על פתרונות הצללה למרפסת, לחצר, לברכה או לכל מקום אחר בבית ובגן התשובה המתבקשת ביותר היא – פרגולה.

פרגולת-אלומיניום-בהתקנה

הפרגולה של כל המשפחה

בעבר כל משפחה ישראלית הייתה מחזיקה בגינתה שמשיות גדולות ומסורבלות, לכל ישראלי יש זיכרון תמוה של אביו או של בן משפחה אחר מנסה להציל ו’להצליל’ את המצב ולפתוח שמשייה מסורבלת ומגושמת שבסופו של דבר הצלה בצורה מינימלית רק חלק מבני המשפחה. פרגולות הן דבר פופולארי בתחום פתרונות ההצללה כבר שנים רבות, דבר שהתחיל כטרנד אפנתי בבתי יוקרה ובגנים מפוארים (גזיבו) הפך במרוצת השנים להכרח; הפרגולות מצילות את המקום הנדרש בצורה יעילה ומשתלבות בו בצורה הרמונית וכמעט בלתי מורגשת. ניתן להרכיבן כמעט מעל לכל סוג או גודל של משטח, הן מצילות מפני השמש הקופחת וגם מגינות עלינו מפני גשם ורוח, הן תמיד משוות למשטח המוצל מראה אלגנטי ויוקרתי המשתלב עם הבית בצורה מושלמת ואף מוסיף לו פן עיצובי ומסוגנן ולעתים נותן תחושה שהבית גדול ומרווח יותר. היום ניתן למצוא פרגולות כמעט בכל בית פרטי ובכל חצר פרטית וציבורית. פרגולות הן פתרון הצללה זמין, פשוט להתקנה ולתחזוק, אסטטי ונעים לעין.

הקמת-פרגולת-אלומיניום

רפורמות בתחום הפרגולות

אין זה פלא שבכל הקשור לריהוט גן הפרגולות הן השחקן הראשי במגרש כבר שנים רבות.

בשנים האחרונות נעשו הקלות בירוקרטיות רבות מצד הרשויות להתקנת מרפסות בבתים

משותפים ‘רפורמת הפרגולות, דבר חשוב שיש לקחת בחשבון למי שמהסס להיכנס

להרפתקת ההצללה. מחיר פרגולות אלומיניום כיום הוא משתלם וכדאי בעיקר בשל העובדה

שפרגולות אלומיניום אינן מצריכות תחזוקה מיוחדת.

מחירי פרגולות אלומיניום היום ביחס לעבר

בעבר פרגולות עץ היו פופולאריות מאוד, ישראלים אוהבים עץ ונוטים לבנות ממנו דברים רבים לבית ולגן. נכון, לעץ מראה אותנטי, חמים, כפרי ומזמין ועל כן אנחנו אוהבים  לשלבו בביתנו בדרכים שונות. רוב פרגולות העץ נבנו מעץ גושני, העץ הגושני הוא סוג עץ כבד וגדול אשר מגיע בחתיכות עבות,  מסיביות וגדולות. העצים הגושניים מיובאים מארצות הברית ומאירופה ובעבר נחשבו לאידיאליים לבניית פרגולה בגלל החוזק והמסיביות שלהם.

היום כשתחום הבנייה לבית ולגן צובר תאוצה ומתפתח במהירות ידוע לכל כי לאו דווקא פרגולה עץ היא הכדאית ביותר. יתרונות העץ הגושני במובן מסוים גם מהווים את סרונותיו – הוא מגושם ומסורבל, כבד מאוד ודורש תחזוקה מרובה הכוללת שימון ושיוף. העץ הגושני חשוף לנזקים רבים כגון, נזקי מזג האוויר ורטיבות, נזקים אלו עלולים לגרום לעץ להתעקם או להישבר תוך זמן קצר וכך בעצם ולהוות סכנה ומטרד סביבתי. בנוסף רוב פרגולות העץ דורשות עבודת קירוי לאחר התקנתן, דבר המצריך הוצאות כספיות ועבודות תחזוקה נוספות וגוזל לנו זמן ואנרגיה יקרים. היום קיימות אפשרויות אחרות כדאיות, מתקדמות ומשלמות הרבה יותר לבניית פרגולות. היצע החומרים והעיצובים מגוון ביותר, מספר חברות מספקי השירות הוא עצום ומה שנותר לעשות או פשוט לתכנן את הפרגולה המתאימה לכם ולצורכיכם מתוך המגוון הזה.

פרגולה-יוניקיט-hitech

פרגולות אלומיניום – יתרונות רבים, מחיר אטרקטיבי במיוחד והצללה מושלמת!

האלומיניום נכנס לחיינו בסערה, היום ניתן לראות תעשיות רבות שעובדות אתו; תעשיית האלקטרוניקה, תעשיית התחבורה ואף התעשייה האוורית והצבאית, משאיות, דיסקים ואף טילים מורכבים היום אלומיניום. כמובן שגם בתעשיית הבנייה אלומיניום תופס מקום מרכזי וזאת לא לשווא! אדריכלים ומהנדסים רבים ברחבי העולם וגם בארץ מעדיפים לעבוד אתו ויותר חברות בנייה מציעות מגוון רחב של עבודות אלומיניום. האלומיניום הוא בעצם מתכת איכותית מאוד, יש לו תכונות הגורמות לו להיות מתכת-על האידיאלית לבנייה לבית ולגן – האלומיניום הוא קל במיוחד התקנתו פשוטה, הוא אינו דורש תחזוקה כלל בשונה מחומרי בניה אחרים מיושנים ומגושמים כמו עץ, אבן או ברזל ולכן מחיר פרגולות אלומיניום כל כך משתלם.

הוא ידידותי לסביבה ואינו חשוף לנזקי מזג האוויר, אינו מהווה סכנה בשום צורה ואינו מחליד.

הוא עמיד ביותר ואפשרויות העיצוב שלו הן בלתי נגמרות; החל מדגמים סטנדרטיים דרך פיתוחים, עיטורים ודוגמאות גיאומטריות וחד פעמיות ועד לדגמים דמויי עץ, אבן או זכוכית. היצע הגוונים שתוכלו לבחור גם הוא עשיר.

במילים אחרות אנחנו ממליצים בחום להתחיל לחדש ולהתקדם ‘לזרוק’ את פרגולת העץ הישנה והמסורבלת הצידה וליהנות מפרגולות אלומיניום צעירות, מעודכנות ועמידות לאורך שנים.
תוכלו להתקין פרגולה ידנית או פרגולה חשמלית המופעלת בעזרת מנגנון פשוט, תוכלו לשלוט במרווח שבין הרפפות וברמת האור הנכנסת עד כדי אטימה מוחלטת, ישנה אפילו אפשרות לפתוח רק חלק מהפרגולה. אנחנו ממליצים לכם להיכנס עוד היום לאתר שלנו ולהתרשם מעבודות ומפרויקטים שונים שיגרו לכם את המחשבה ואת הדמיון.

אין תחליף הולם לפרקטיקה ולנוחות, זאת כולם יודעים!

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
תכנון בניית פרגולות מאלומיניום היום ניתן לבצע התקנה עצמית

כפי שנזכר למעלה בניית פרגולה היא פעולה פשוטה יחסית והיום ניתן אפילו להתקין פרגולה בבנייה עצמית (כמובן אם זה דבר שיכול להתאים לכם) למרות כל זה חשוב מאוד לשים לב למספר נקודות מהותיות בתכנון הפרגולה – מיקום הפרגולה בהתאם למיקום השמש במהלך היום ולשעות שתרצו לשהות מתחת לפרגולה, גודל הפרגולה – כדאי מאוד להתייעץ עם אדריכל או עם איש מקצוע אחר המתמחה בעניין זה, רוחב הרפרפות המרכיבות את הפרגולה, האם מתאימה לכם פרגולה ידנית או פרגולה חשמלית וכמובן יש לעמוד על הצרכים שהפרגולה צריכה לספק – מי ישתמש בה ומתי? היום כשתחום בניית הפרגולות צובר תאוצה חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה בעלת ניסיון רב בתחום, אל תוותרו על קבלת המלצות ממכרים שעשו עבודה דומה ושדומים לכם  בצורכיהם. חשוב מאוד לבחור בחברה שיש לה שירות לקוחות יעיל וזמין ובכזו שתבין אתכם ושתאפשר לכם לבחור מתוך מגוון הצעות אטרקטיביות מחיר פרגולות אלומיניום.

מחיר התקנה פרגולות אלומיניום הוא בהחלט כדאי!

בהתחשב בטיב החומר, פשטות העבודה והתמורה הגדולה שתקבלו באמת שאין הצעה משתלמת יותר.

כמובן שהמחיר של פרגולות אלומיניום ייקבע על פי מורכבות העבודה וכמות חומרי הגלם. פרמטרים נוספים המכריעים בקביעת המחיר הם: עובי הפרופילים, כמות החיזוקים, טקסטורות האלומיניום, האם ישנו קיר הניתן להיתמך עליו, פרגולה חשמלית או ידנית. מחיר פרגולה בסיסית נע בסביבות 600 ₪ למ”ר (פרגולה חשמלית יקרה יותר). ביתר קלות אפשר לתכנן לביתכם פרגולה שתתאים לו בצורה אידיאלית. נשמח מאוד לייעץ לכם ולתת לכם הצעת מחיר מפתה, התקשרו אלינו ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לרשותכם ולענות לכם על כל שאלה.

 

הקיץ מתקרב ואתו החום הגדול, היערכו בהתאם ותוכלו ליהנות, גם אתם, ממרפסת מוצלת ונעימה!

פרגולה-אלומיניום-קיט-דגם-180
יוניקיט הנדסה פתרונות מתקדמים
מחיר פרגולות אלומיניום
Article Name
מחיר פרגולות אלומיניום
Unikit
Unikit
יוניקיט
Publisher Logo
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן