אריחי פסיפס שחור

עד לפני תקופה קצרה, שלטו בבריכות בפרט גווני התכלת. במציאות העכשווית, אפשר למצוא מנעד רב של צבעים וטקסטורות בחומרי חיפוי. כל מיני גוונים של אפור. לבן, ירוק, בז’, אבן, חול, והן פסיפס שחור הצבע האלגנטי לבריכה לדירה למשרד וכל סוג מבנה.

ריצוף פסיפס-לבריכה

אריחי פסיפס לבריכה ומים

אריחים העשויים מפולימר המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת לבניה וחיפוי, היוצר אריחי פסיפס עמידים במים לחות ורטיבות, עמידים בחום השומרים על מראה נפלא לאורך זמן רב מאוד. במידה וקיים דבר מה אסתטי בקולאז’, אשר מורכב מהמון אריחים קטנים, שיוצרים דפוס אחד מורכב, אבל מלוכד. אריחי פסיפס מרהיבים לכל חדר בו הם משמשים, בפרט באזור צר או לחלופין כפרט גבול ביחד עם אריחים גדולים יותר ומנוגדים.

פסיפס שחור לבריכה

התקנת אריחי פסיפס

אריחי פסיפס הינם רב תכליתיים, בשל כך שיש ביכולתכם להתקין אותם כמעט בכל חדר בדירה שלכם, הגבולות היחידים הינם אלו שמגדירים את החשיבה מחוץ לקופסה שלכם. הנכם עשויים לעשות שימוש באריחי פסיפס עבור משטחי גב, על משטחים, מקלחות וכניסה.

התקנת אריחי קרמיקה לאמבטיה
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

חיפוי קירות באריחים מפסיפס

בענף הבנייה, הפרוצדורה של חיפוי קירות כוללת ציפוי חומר בנייה אחד עם אחר מפאת גורמים שקשורים לתפקוד, לאסתטיקה או לבטיחות. קיימים המון חומרים, אשר משמשים לחיפוי, לרבות עץ, פלסטיק, אבן חיקוי או אפילו מתכת, כאשר כל אחד מחומרים אלה מציע מנעד רב של היתכנויות. כגון, חיפוי עץ עשוי לנוע בין אורן וארז ליריעות דיקט, וחיפוי מתכת זמין בפלדה מגולוונת או באלומיניום. חיפוי פסיפס מאפשר להשיג מראה מעוצב ושימושי השומר על קירות ויוצר מראה חם ונגיש. קרמיקה למטבח יוצרת שטח פנים על הקירות השומר מנתזי מים ושמן תוך יצירה של חיפוי מעוצב המעניק לכל אזור המטבח מראה מיוחד ונעים.

היבט זה של תחזוקה נמוכה כלל אין משנה באיזה חומר בוחרים להשתמש. כמו למשל, חיפוי קירות חוץ מאלומיניום מחולל משמש לפעמים לחופות, לחזיתות, לגגות ולכיסויי עמודים, מפאת היציבות והעמידות שלו הרבה יותר. תכונות אלה מוודאות שמבנה מוגן מפאת הכי גרוע שהאלמנטים עשויים לזרוק עליו, תוך כדי דרישה מעטה ביותר של שמירה.

יתרון חלופי בשימוש של חיפוי קירות פנים הינו בזה שהוא מביא לתחזוקה מועטה של מבנים. אל מול משטח צבוע, חיפוי קירות פנים מצריך מעט מאוד ניקיון או תיקון. ואומנם, מרבית החיפויים לא צריכים לעבור כביסה רגילה, על מנת לשמור על נראות רעננה ונקיה.

אריחי פסיפס

אריחי פסיפס נועדו להעניק עוד אפשרות לדקורציה של הדירה שלכם ולשבור את הקווים הישרים וההומוגניים של עיצוב הנכס הנהוג ברחבי תבל במציאות העכשווית. אפשר לבצע סינרגיה שלהם בכל מיני קירות בדירה וברצפה שלכם.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן