פסי אלומיניום דמוי עץ בפרגולת אלומיניום

ייצור פרגולות מעץ הפך למעמסה גדולה על הסביבה ועל בעלי הבתים עצמם, מאחר והתחזוקה השוטפת בפרגולות מעץ גדולה כל כך. יצרנים של פרגולות אלומיניום בכל העולם, הצליחו להגשים את מה שהיה נראה לא הגיוני. פרגולה מאלומיניום שנראית בדיוק כמו עץ.

אילו מוצרי אלומיניום ניתן למצוא במראה דמוי עץ?

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

מה זה דמוי עץ בפרגולות אלומיניום?

בעבר, הפרגולות הראשונות למהדרין, הביאו לנו את העיצוב הססגוני של… עץ.

עץ במגוון גוונים, דגמים וגזעים. צבעים חומיםֶ כהים, צבעים חומים ובהירים. טקסטורות, משקלים, עלויות ותופעות תחזוקה.

היו בכך המון אלמנטים שבאו בחשבון. הכל, כדי ליצור לעצמנו פרגולה, עשוית עץ, או לפחות - אחת שנדמית כעשויה מעץ. הרי יש משהו יוקרתי בפרגולת עץ, יש אמירה מסוימת שמגיעה עם הסגנון הזה. ראשית כל, עצם כך שאנחנו "אמורים" לדאוג לחומר ממנה היא עשויה - עץ.

חיפוי קירות חוץ ופנים דמוי עץ

תחזוקת העץ מול האלומיניום

לוודא שהוא מסתדר בתנאי מזג האוויר שבחוץ, להחליף רכיביו מדי פעם. להחליף את הפרגולה עצמה מדי כמה שנים, אם אנחנו רוצים לוודא שהיא נראית כחדשה.

יש המון התעסקות – שמי שעשה זאת נכון, כמו הרוויח פרגולת עץ כסמל סטאטוס מסוים. הרי האתגר והאנרגיה המדוברת כמו כרחו המון התעסקות, שעבור מי שבאמת רצה להראות שהוא מוכן להשקיע אותה, הייתה לו פרגולת עץ – לתפארת. חדשה, נקייה, מודרנית, שלמה.

כך שיש אנשים שמעוניינים במראה של פרגולת עץ, בחוויה שאפשר לחוות תחתיה. כמו גם בסדר ובארגון שזו דורשת, כדי להישאר במצב תקין ומצוין. 

פרגולת אלומיניום דמוי עת עם מסגרת שחורה

אלומיניום דמוי עץ-האפשרויות פתוחות

כיום, פרגולות עץ כבר לא חייבות להיות עשויות מחומרי עץ אורגניים. כן, זה נכון. פרגולות עץ, יכולות להיות עשויות היום מ… אלומיניום. הכיצד זה אפשרי?

ובכן, אלומיניום הוא חומר מאוד עמיד, מאוד חזק. לכן, אפשר להשאיר אותו בחוץ, והוא נהדר ברוב תנאי מזג האוויר. כך שאלומיניום לחלוטין יכול להיות חלק מרכיבי הפרגולה. עכשיו, לאלומיניום יש יישומים עיצוביים רבים. לדוגמה, ניתן לייצר אותה ולהפיק ממנו צורה של עץ. הכיצד זה קורה?

אלומיניום ניתן לצביעה ולחריטה, כך שהוא מפגין צבעים של עץ, כמו גם טקסטורה של עץ. למעשה, ייתכן שיהיה ממש מאתגר להבדיל בין פרגולות אלומיניום דמויות עץ לבין פרגולות עץ. הסיבה לכך היא שפרגולה דמוית עץ, אכן מציגה מאפיינים דומים לפרגולה שאינה דמוית עץ, שהיא עשוית עץ. 

חיפוי קירות חוץ דמוי עץ
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

מהם היתרונות באלומיניום דמוי עץ (שאין בעץ)

אנחנו מקבלים מוצר דמוי עץ, שאינו עשויה עץ.

 

אנחנו מקבלים מוצר שיכולה לעמוד בתנאי מזג האוויר שבחוץ, בהרבה מרוחות הטבע השונות… שנראית כמו עץ ומרגיש כך גם.

יתרה מכך, עקב כך שמוצרי אלומיניום דמוי עץ לא באמת עשויים מחומר אורגני – היא לא חשופה לאותם תנאי בלאי. כמובן שהיתרון לסביבה גדול , מאחר ואלומיניום לעיתים קרובות עשוי מחומר ממוחזר

אלומיניום הוא למעשה חומר מאוד עמיד שגם לא חווה קורוזיה (חלודה). כך שלמשל, לא נצטרך להחליף פרגולת אלומיניום דמוית עץ כל כמה שנים כדי לשמור על מראה חדיש – הוא אמור להישאר כזה, גם מתחת לאבק – שגם אותו ניתן לנגב במטלית לחה או מגבון חד פעמי.

פרגולה-מאלומיניום-דמוי-עץ
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן