פרגולה אלומיניום חשמלית לגינה

פרגולה חשמלית לגינה

בכתבה זו נכסה את סוגי הפרגולות החשמליות לגינה כפי שנבחר לסקור אותן היום, בכתבה זו. למעשה, מלבד כך שאנחנו מבינים שפרגולה יכולה ואכן מיועדת להיות בגינה, כדי לספק איזשהו אזור שיאפשר נעימות, כמו חלל מקורה שכזה – אנחנו יכולים להמשיך ולהעמיק את העניין שלנו כדי לברור מה אנחנו יכולים באמת להכניס לגינה שלנו – אילו סוגי פרגולות מתאימות לגינה? מה הם סוגי הפרגולות התואמות את סגנון החיים בגינה?

פרגולה אלומיניום חשמלית

כאשר שוקלים מה הסיפור של פרגולה חשמלית לגינה – אפשר כמובן לשקול מדוע אנחנו מציבים את הפרגולה בגינה בכלל? מה זה אומר לנו שיש ביטוי כזה – פרגולה לגינה. האם יש פרגולות שהן אינן לגינה? לא שידוע לנו, שכן פרגולות מאפשרות מטרה ספציפית, וגם נסקור אותה. הגינה היא מקום מושבה של הפרגולה. מדוע כך – ובכן, אם הפרגולה לא תהיה בגינה? היכן היא תהיה? במרפסת, במטבח, במלונה של הכלב? מלבד יכולתה להיות במרפסת, הפרגולה יכולה להיות בגינה – או פשוט בכל חלל פתוח, חיצוני לבית ו/או למבנה. מדוע אנו מציינים זאת? מסיבה פשוטה. בחוץ, יש שמש, יש גשם, יש רוח, יש שלל תנאים ותופעות שמגיעים עם מזג האוויר. אם נרצה להציב צלחות חרסינה עדינות, או ריהוט עור יוקרתי – כנראה לא נניח אותו בחוץ, מתוך רצון לשמר ולהגן. אז כך המקרה הוא גם עם פרגולה לגינה, אלא שבמקרה שלה אנחנו בהחלט יכולים לשים אותה בחוץ, כי מתוך הבנה שהיא אמורה ויכולה להיות בחוץ – אנחנו מייצרים אותה עם חומרים שיכולים להחזיק מעמד בתנאי חוץ, בניגוד לעדינות המבנית, הקונטקסטואלית שיש לחפצים אחרים. אם כן, במידה ופרגולה לגינה אכן נמצאת לגינה – על מה נדבר כעת, במה נעסוק בכתבה זו?

האם יש סוגים של פרגולות חשמליות?


מבלי שניכנס לדגמים ספציפיים, נוכל לכסות מספר סוגים כללים. נוכל לדבר לדוגמה על הפרגולה החשמלית הנאספת, אשר העניין שלה הוא זה שהיא עשויה כולה מאלומיניום, כן, כולה. מה מיוחד באלומיניום? ובכן, כפי שאולי ניתן היה לגלות בכתבות קודמות שדסקסנו בטיב החומר – הייחודי באלומיניום הוא היותו מתכת, שיש לה חוזקה מסוימת ברמת השכבות הפנימיות של המבנה שלה – דבר מה שנקרא תחמוצת האלומיניום, שלמעשה מאפשר למתכת לשמר את השכבות החיצוניות של המתכת – אלו שכביכול “באות במגע” עם העולם, כך שברגע “האמת”, כאשר הן נחשפות לחמצן ולמים – הן לא מתחילות להתחמצן. הדבר יכול להיות משמעותי, כיוון שמתכת שחווה התחמצנות זו מתכת שהולכת “לפתח” חלודה. והחלודה יוצרת שינויים במבנה המתכת, במידה כזו שהמתכת נחלשת ומתפרקת. על כן תחמוצת האלומיניום מאפשרת לשכבות החיצוניות של האלומיניום להחזיק מעמד מבלי לתת למים ולחמצן להיכנס. הדבר הנפלא בכך הוא שהמים והחמצן והשילוב שלהן עם מתכת פשוט לא נכנס לשכבות הפנימיות, כמו שקורה לדוגמה במתכת הברזל – כך שהמתכת יכולה להישאר חזקה, יציבה ובמצב טוב שמאפשר שימוש בה עבור הפרגולה החשמלית לגינה שלנו, לדוגמה. בעוד אם היינו עושים שימוש בברזל, כנראה היה צורך למשוח אותו בשמן, מה שהיה מצריך מידה מסוימת של תחזוקה כדי להשאיר אותו “בחיים”, או לפחות בר-שימוש.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

סוג הפרגולה החשמלית מאלומיניום ובד

סוג פרגולה נוסף שנוכל לסגור, הוא הפרגולה החשמלית מהבד, שמה שמעניין בה, היא שגם היא במקרה זה עשויה מאלומיניום – שכן זה חומר נהדר להחזיק מעמד בתנאי חוץ מבלי להשקיע במשיחת שמן כפי שעושים לחומרים אחרים ושלל משימות תחזוקה מלאכה אחרות. הבד של סוג פרגולה זה הוא גם כן מחומר PVC ויש לו שכבת פחם באמצע, שזה אולי אחד המאפיינים שמייחד את סוג הפרגולה החשמלית מהבד, מסוג הפרגולה החשמלית הנאספת. יש שיגידו שבד ה-PVC הא מאיכות גבוהה, יכול להחזיק לאורך שנים כיוון שעמיד, כמו גם אינו מתייבש בשקט. יש שיגידו שהבד גם דוחה צואת יונים – שזו בטח דרך נפלאה לתאר שניתן לנקות אותו בקלות, והוא אינו נאחז בצואה, יותר מאשר שזו דרך לציין שהוא לא מגיב לחיזורים של הצואה הזאת ולא מעוניין ביחסים אינטימיים עמה – כי יונים פשוט יעשו מה שהן יעשו, וטוב יעשה בד ה-PVC שיידחה את הצואה שלהן למען ניקיון ותחזוקה נעימה. 

יגידו עוד אנשים שמכירים את סוג הפרגולה חשמלית מבד נאסף שבד ה-PVC יכול להיות מאוד מאוד שקט בגשם, לפחות בהשוואה לפרגולות אחרות. אם כי, זה כמובן אינו מדד לאיכות הרעש שלו וייתכן שבד ה-PVC פשוט עשוי מחומרים שאינם מרעישים במידה רבה במיוחד כאשר ניתז עליהם גשם. באשר לשכבת הפחם שנמצאת באמצע שכבות ה-PVC, נדמה שתפקידה הוא לעזור ולהפחית את החום, זה שמגיע בחודשי הקיץ החמים והמאירים – או כך נניח, ומדווח על כך ששכבת הפחם עוזרת להפחית את החום במידה גבוהה, מה שמאפשר להרגיש מידה מסוימת של נעימות רבה יותר כאשר יושבים מתחת לפרגולה בימים חמים, שהרי זו פונקציה חיובית ונעימה בהחלט.
נגיד גם, שבד ה-PVC של סוג הפרגולה החשמלית מהבד הוא אטום למים, שיש שיגידו שהוא אטום במידה מלאה למים – כך שזה יכול להיות נפלא שכן מה שמתאפשר לו בכך זה לשמור על מי שיושב תחתיו מלהירטב, כאשר כל רצונו זה לשבת באוויר הפתוח והגשום.

פרגולה חשמלית מתכווננת מחיר

מה הסיפור של אלומיניום?

במקרה הזה, עקב כך שניתן לעשות שימוש באלומיניום בסוג הפרגולה החשמלית הנאספת, ניתן למעשה לאפשר מידה נמוכה יותר של תחזוקה, כי האלומיניום שורד ומשגשג באופן טבעי, טוב יותר מאשר ברזל. אם כי, זה כמובן נפלא ומתאים לתת יחס לפרגולה בין אם היא עשויה מאלומיניום או שלא, אפילו ברמה של פשוט לנקות ולשים לב שמצבה איתן כתמיד. אם כן, הפרגולה החשמלית הנאספת היא סוג של פרגולה עשויה מאלומיניום, בעוד יש לה גם חומר שנקרא PVC, שהוא למעשה נע ונד עם פתיחת המרפסת – כך שאם למעשה יהיה שימוש בשלט רחוק כדי לפתור את מה שהפרגולה מכסה, החומר יאפשר ליהנות מגינה פתוחה מקירוי וכיסוי, או לסגור כדי ליהנות ממצב מקורה וסגור. כך שאם יש מזג אוויר חם ורוצים לפתוח, או קר ורוצים לסגור – ניתן. וגם להפך, למי מאתנו שזה מתאים ונעים לו. יש שיגידו שסוג הפרגולה החשמלית הנאספת יכול להיות מאוד מגן ואפקטיבי מפני רטיבות, כי רמת האטימות בו מפני חדירה של מים היא גבוהה מספיק.

נסכם על פרגולות

באופן כללי, יש כל מיני סוגים של פרגולות חשמליות, כאשר הקטגוריות העיקריות הן אלו המתכווננות, הנאספות, ואלו כמובן עם הבד. חלק מהן עשויות אלומיניום, כפי שכבר תיארנו, וחלק מהן יכולות להיות עשויות עץ – שחומר זה לא כיסינו. בעיקרון, לעץ יש מראה כפרי, חם, משפחתי, אדמתי ונאה. הוא יכול להגיע במחיר גבוה יותר מן הסוגים של הפרגולות החשמליות בהן החומר המרכיב הוא למעשה אלומיניום, כמו גם לדרוש מידה גבוהה יותר של עבודת מלאכה ותחזוקה, כדי לשמור על בריאותו. אם כן, אלו היו הם הסוגים העיקריים שניתן לגלות ביתר קלות – אם כי תמיד יש חידושים ופיצ’רים חדשים. מי ייתכן ומשא החיפושים יניב פרי, תודה על קריאתך.

מנגנון הצללה חשמלית לפרגולה לגינה
פרגולה אלומיניום חשמלית לגינה
פרגולה חשמלית מותאמת אישית מעל חניה
כניסה לבית מוצללת בפרגולה חשמלית
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן