פרגולה חשמלית הכי נוחה

מתכווננת / מתקפלת / נאספת

פרגולה חשמלית נאספת

סוככים מתקפלים למרפסת (1)

פרגולה חשמלית מתכווננת

פרגולה חשמלית מתכווננת מאלומיניום

לקבלת הצעת מחיר

חייגו עכשיו
השארת פרטים

פרגולות אלומיניום חשמליות למרפסות

פרגולה חשמלית היא הדרך המושלמת להוסיף נופך של יוקרה וסטייל למרפסת שלכם. הוא מספק דרך מצוינת ליצור מרחב מחיה חיצוני, עם היתרון הנוסף של היכולת לשלוט בכמות אור השמש שנכנס לביתך. פרגולות חשמליות עשויות בדרך כלל מאלומיניום, שהוא קל משקל אך עמיד, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מרפסות. עם הרפפות המתכווננות שלו, אתה יכול לשלוט בקלות בכמות האור והצל בחלל החיצוני שלך. השקעה בפרגולה חשמלית למרפסת תספק לכם תוספת יפה ופונקציונלית לבית.

מה היתרון של פרגולה חשמלית?

היתרון של פרגולה חשמלית למרפסת יכול להסתכם בכמה יתרונות מרכזיים:

  1. שליטה מלאה בפתיחת הגג ובכמות האור והשמש החודרים. ליהנות בשמש ובגשם בחוץ כל הזמן.
  2. אפשרות לסגור מרפסת או גינה ובכך לקבל חלל נוסף לניצול ואירוח.
  3. פרגולות חשמליות נוחות יותר שכן ניתן לפתוח ולסגור אותן בלחיצת כפתור.
  4. אידיאלי עבור מרפסות ואזורים אחרים שבהם אתה לא רוצה לפתוח ולסגור ידנית את הפרגולה שלך בכל פעם שאתה רוצה להשתמש בה.
  5. עשויות  מפרופילים מאלומיניום העמידים וגמישים יותר מדגמים לא חשמליים.
  6. עם פרגולה חשמלית תוכלו ליהנות מהיופי של מגורים בחוץ מבלי שתצטרכו לדאוג לעבודת כפיים!

גלריית פרגולות חשמליות יוניקיט הנדסה

פרגולות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר בשל יתרונותיהן הרבים על פני פרגולות מסורתיות שאינן חשמליות. פרגולה חשמלית עשויה מאלומיניום ומיועדת להתקנה במרפסות או במרפסת. ניתן להשתמש בו כדי לספק צל והגנה מפני השמש והגשם, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור חללי מגורים חיצוניים.

פרגולות חשמליות מציעות מגוון יתרונות בהשוואה לדגמים שאינם חשמליים, כמו יכולת לשלוט בכמות האור הנכנסת לחלל, כמו גם יכולת להתאים את הטמפרטורה באותו חלל באמצעות מערכת הקירור המובנית שלה. בנוסף, סוגי פרגולות אלו קלים להתקנה ולתחזוקה, מה שהופך אותם להשקעה מצוינת לטווח ארוך עבור כל שטח חיצוני.

פרגולה למרפסת

המרפסת היא חלל המגיע בכל גודל אפשרי. קיימות פרגולות המתאימות להתקנה במרפסות גדולות מאוד וגם למרפסות בגודל קטן יותר. פרגולה למרפסת היא פרגולה עם גוף אלומיניום חזק היכול להיות גם מותקן ללא עמודים וכך לרחף מעל ראשכם ללא מפריע. בקומות גבוהות פרגולה למרפסת  צריכה להיות חזקה וללא נקודות תורפה היכולות להוות מגבלה באמינות הפרגולה בזמן של רוחות עזות הנפוצות בקומות גבוהות.

פרגולה תלויה מעל מרפסת

פרגולת בד נאספת למרפסת

אפשרות נוספת לקירוי או הצללה של מרפסות בכל גודל, היא פרגולה חשמלית נאספת עם גג בד PVC הנפתח בלחיצת כפתור ונסגר באותו האופן. פרגולת גג בד חשמלית נאספת היא אלמנט הצללה יוקרתי ומעוצב המתאים להתקנה כפרגולה תלויה וגם כפרגולה לא צפה. הכל תלויה בשטח המרפסת הזמין לצורך ההתקנה או בקומת הדירה לפי שיקולי בטיחות  בהתקנה.

אנו רוצים שתשארו עם מוצר הצללה מעל ראשכם ללא סיכון לפגיעה בבטחונכם. על כן אנו גם ממליצים לבחור בחברה מוכרת ומקצועית. יש לנו נסיון עשיר בתהקנות בגבהים ובכל הגדלים האפשריים. נשמח להעניק שירות ולהציע פתרונות הצללה מתקדמים באיכות הגבוהה ביותר שיש.

פרגולה חשמלית מתכווננת מחיר
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
סוכך מתקפל

עולם ההצללה מכיל כמה סוגים של פרגולות וסוככים מתקפלים. סוגי הצללה אלו תפסו מקום בין פתרונות ההצללה המעוצבים. סוכך המתקפל יכול להתחיל בגג PVC מתקפל ויכול להגיע עד פרגולת בד מתקפלת עם גג בב חוץ מעוצב במראה מעוצב במיוחד. אלמנטים של הצללה במותקנים כיום בבתים מקנים לחצר ולגינה יוקרה ואפקט המצליח להרשים בקלות את המבקרים.

הגוף עשוי מאלומיניום בעובי רב במיוחד ביחס למתחרים בשוק, ביבוא מאירופה ועמידה בתווי תקן מקפידים. המבנה המאסיבי של פרופילים איכותיים מאלומיניום יותר שלד איכותי הניתן לעיצוב בדרכים רבות. 

הסוגים שתוכלו למצוא למצוא הם פרגולה מתקפלת עם גג בד או עם רפפות מתכווננות. בנוסף בפרגולות חשמליות איכותיות אין צורך בקירוי סנטף לפרגולה , דבר החוסך עלויות אלו וגם החלפה אחרי שנים מספר.

פרגולה גג מתקפל בחצר וילה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן