פרגולה חשמלית נאספת

פרגולה תלויה גג נאסף

העיצוב, האיכות, עובי הפרופיל. כל היתרונות שבאלמנט ההצללה המפנק ביותר: פרגולה נאספת. 

הגנה מגשם

הגנה מרוחות

הגנה מהשמש

תאורת לד

הברגת Inox - one-piece stainless steel

עמידות גבוהה

בתלייה /על עמודים

דגם חשמלי ומשוכלל

  • פרגולה חשמלית נאספת מאלומיניום
  • פרגולה חשמלית נאספת מאלומיניום
  • פרגולה חשמלית נאספת מאלומיניום
  • פרגולה חשמלית נאספת מאלומיניום
רשימת-תווי-תקן-ואיכויות-עמידות

פרגולה נאספת

מערכות הצללה קומפקט

הרעיון החדשני בפרגולות הנאספות, הוא האפשרות שלנו לפתוח את הגג ולקפלו עד פתיחה מלאה של הגג וחשיפת השמיים. בימים נעימים ומאווררים, ודאי תיהנו מישיבה בגינה תחת חופת השמיים. לעומת זאת, בימים חמים או גשומים, נרצה לסגור את הגג וליצור קירוי מעל ראשנו. הנוחות הרבה הנוצרת בחצר הבית מלווה גם בפרופיל אלומיניום חזק ובעיצובים מיוחדים.

צבעים למסגרת ולבדי הגג

לעוד צבעי ראל דברו אתנו > לחצו לחיוג:

צבעי ראל לבחירה
073-7969733
פרגולה-חשמלית-נאספת-דגם-קומפק

פרגולות חשמליות נאספות תמונות

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
יוניקיט-הנדסה-פרגולות-אלומיניום
פרגולות אלומיניום- המחירון
פרגולה חשמלית מתכווננת מחיר

פרגולה עם גג בד נאסף

גג הבד הנאסף, מיוצר בעיקר לשימוש חיצוני. מיוצר מPVC או משבבי זכוכית דחוסים בטכנולוגיה מיוחדת. כך שחומר הגלם מותאם ביותר לתנאי חוץ, לעמידות בגשם ושמש, לשמירה על צבע לאורך זמן ולמראה מעניין ויפה.

בסרטון שלמעלה, ניתן לראות את אופן הפעולה ייחודי של גג הפרגולה הנאספת. פרופיל אלומיניום מאסיבי מחזיק את כל מבנה הגג, יוצר תמיכה ועיגון איתנים גם בעיגון על גבי האדמה וכך גם בעיגון על גבי בטון. בקומות גבוהות או בתי קרקע. 

הגג נפתח לפתיחה מלאה ונסגר באיטום מלא. כל זאת על ידי לחיצת כפתור פשוטה. כל שדה של פרגולה אלומיניום חשמלית נאספת מופעל על ידי מנגנון ייעודי לאותו השדה וכך נוצרת מערכת חזקה מאוד לתפעול האלמנט.

פרגולה מתקפלת

שם נוסף למוצר הצללה זה, הוא פרגולה מתקפלת. אופן האיסוף של הגג יכול גם להראות כקיפול של הבד עם אלמנט האלומיניום בעת פתיחה. צורה זאת של איסוף נראית זורמת ואלגנטית, תחושה של היי טק ומודרניות חכמה.

חשוב: בעת סירה של הגג, מקבלים אטימה מלאה מפני חדירה של מים בזמן גשם עז, יחד עם עמידות לתנאי הלחות הנוצרים בחוץ בתקופות חורפיות יותר.

פרגולה-חשמלית-נאספת-מתכוונת
סגירת מרפסת נאספת

באותו האופן שבו ניתן ליצור גג נאסף בחצר או בגינת הבית. כך ניתן לשלב את בניה זו עם קירות זכוכית הזזה. כך אנשים רבים ובתי עסק, יוצרים סגירת מרפסת זכוכית נאספת המאפשרת להם לחיות באזור המקורה כל השנה.

מסעדות ובתי קפה רבים יוצרים סגירת מרפסת מעוצבת בבית העסק שלהם. הסיבה לכך היא שזה מאפשר להם להשמיש את האזור ולהגדיל את טווח המכירות של העסק לאורך כל השנה.

קירוי-פרגולה-חשמלית-למרפסת
סגירת מרפסת זכוכית נאספת

אפשרות פופולרית לסגירת חדר, היא הסגירה עם קירות זכוכית נאספת. סגירת מרפסת זכוכית נאספת יוצרת אזור שקוף, מואר ופתוח, היוצר הרגשה של שהייה בחדר מוגן אך עם קירות שקופים בלתי נראים.

זכוכית מתקפלת נקראת גם זכוכית נאספת, היא מאפשרת לנו לפתוח את החלונות ולבטל את הקירות בעצם לזמן שנבחר ובעיתוי המתאים לנו. לפי מזג האוויר ותנאי הרוח, לטובת האורחים.

סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת
נוף פנורמי

לוחות הזכוכית של קירות הסגירה, אשר מעתה יהוו את קירות המרפסת. יוצרים שקיפות מלאה ומראה פנורמי, יתרון מדהים למי שלא רוצה לאבד את הנוף. חדירת האור מבעד לחלונות יכול ליצור חדר חם, אך זכוכית בעלת ציפוי מגן פותרת את בעיה זאת. 

התפעול של קירות הזכוכית המתקפלת היא מאוד פשוטה ואף קלה. בעת הניקוי תוכלו להרגיש את היתרון שבהפעלה הפשוטה. כך שכל מה שנותר לכם, זה רק לשבת ולהתבונן בנוף הפנורמי שלכם מתי שרק תרצו ובכל מזג אוויר.

סגירת מרפסת עם גג נאסף וזכוכית
מסכי זיפ לצורך סגירת פרגולה
סגירת מרפסות
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן