פרגולה למרפסת קטנה

פרגולה למרפסת? כל הפרטים בדף הבא:

מה זו פרגולה?

פרגולה, היא אביזר שיכול לתת צל לחלל ולתת לו תקרה. אם נרצה – נוכל לקרוא לה מצללה, לא כי היא, כאמור – עוזרת להטיל צל על חלל ייעודי – אלא כי יש שיגידו כי זה השם העברי שלה. פרגולה היא מבנה מבוסס עמודים – לא אמור להיות לו קירות – הוא יכול להישען על קיר, או לעמוד על 4 עמודים, או כביכול, על 4 רגליים. כאשר הפרגולה נשענת על הקיר, היא יכולה להסתפק ב-2 רגליים בלבד.

קירוי תקרה פרגולה

התקרה של הפרגולה, אינה אחידה – כי יש בה מרווחים, כיוון שעשויה היא מפרופילים – שכל אחד מהם יכול לתת לאור השמש ולשאר האלמנטים של הטבע להיכנס במידה מסוימת. פרגולות חשמליות יכולות להתכוונן כך שזוויות התקרה שלהן נעות, וחושפות פחות או יותר אוויר ושלל אלמנטי-טבע, בהתאם למתבקש וכמתוך שליטה בכך כדרך שלט רחוק. יש שיגידו, שעל פי החוק, מרווחים אלו בתקרת הפרגולה אמורים להיות מחולקים או מפוזרים בצורה שווה, וסך שטח החלקים האטומים לא יכול לעלות על 40% משטח הפרגולה.

מבנה הפרגולה

על כן, נדמה, שפרגולה כמבנה – אמורה להיות מבנה שעומד על עמודים, בעוד שהתקרה שלה אמורה להיות מרושתת – בין אם על ידי צמחים מטפלים או על ידי “קרשים”, לאורך או לרחוב – הם כמובן יכולים להיות גם פרופילים, בעיקר אם מדובר בפרגולות אלומיניום – שאז מדובר יהיה בפרופילים מאלומיניום. בעיקרון, אם בגג “יש חורים”, אז זה בעיקרון “תיקני”, לפי הנחיות מסוימות, או כך אפשר לשמוע ממקורות מסוימים שמצטטים תקנות.
עקב כך שמדובר על פרגולה למרפסת קטנה – היא בהחלט יכולה להיות קטנה, בין אם זה אומר “שהתקרה” שלה תהיינה קטנה, או שהפרגולה עצמה תהא על עמודים נמוכים יותר, אם זה רלוונטי לשטח המרפסת הקטנה.

פרגולות אלומיניום

יש כל מיני חומרים שיכולים להרכיב פרגולה. ניתן להרכיב פרגולה מעץ, ברזל, פלסטיק, מתכות שונות – וכמובן, מאלומיניום. לכל חומר יש באמת את היתרונות ואת החסרונות שלו. עת לדוגמה, מצריך תחזוקה. אם כי יפה מאוד. פלסטיק יכול להגיע במחיר נמוך יותר, עם גמישות עיצובית רבה – אם כי, לא ברורה מידת העמידות שלו לתנאי הטבע ולטווח הארוך – אם כי יש כמובן דגמים חזקים יותר של החומר. ברזל יש לתחזק במידה גבוהה גם כן, כדי למנוע חלודה – ומצד שני יש לו עמידות נהדרת כשמתחזקים נכון וגמישות עיצובית. ולבסוף – האלומיניום – שהוא למעשה החומר מהן מורכבות פרגולות אלומיניום – שיכולות לאפשר גמישות עיצובית רבה, עם תחזוקה נמוכה – כמו גם, יש מקרים בהם ממש ניתן להזיז את השלבים.

וכאשר משלבים זאת עם מנוע חשמלי – זה יכול להפוך לפרגולה לתפארת מדינת ישראל – שכן היא יכולה לספק חוויה הנאתית מרובה, עם האפשרות להניע את פרופילי הלאומיניום בתקרת הפרגולה לכאן ולשם – בהתאם לצורה בה רוצים שהם ייראו ומה רוצים שהם יאפשרו – או שלא. נרחיב על זה בסעיף הבא. פרגולות אלומיניום הן נהדרות כאשר רוצים משהו שנראה טוב, לא מצריך תחזוקה מעבר למינימום ולרצון הטוב, ומאפשר גמישות עיצובית נהדרת.

פרגולה חשמלית למרפסת

יש כל מיני סוגים של פרגולות חשמליות למרפסת – בעיקרון, מה שזה מאפשר זה באמת להחליט כמה אור יום רוצים להכניס, וכמה טיפות גשם רוצים לאפשר או שלא. כמו גם – האם לפתוח את הפרגולה לנוף שבחוץ – או שלא. אלו הן בחירות שיכולות להתאפשר למי שיש לו גישה למערכת החשמלית שמניעה את זוויות פרופילי האלומיניום שבתקרת הפרגולה החשמלית למרפסת – או בפשטות, למי שפשוט יכול להשפיע על הצורה של הפרגולה שלו כך שתכניס או שלא תכניס את אלמנטי הטבע בהתאם לרצונו.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
עוד פתרונות הצללה למרפסות
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן