פרגולה למרפסת שמש

ביתנו מהווה את המקום בו אנו יכולים לנוח בסופם של ימים ארוכים וליהנות בחברת האנשים שאנו אוהבים. למרות שאין כמו האווירה החמימה כמו זו שיש בתוך הבית, לעתים זה נעים לצאת החוצה וליהנות ממשב של אוויר ותחושה של טבע, מה שקשה לעשות לעתים עם מרפסות רגילות. למרבה השמחה, ניתן ליצור סגירה למרפסת שמש תהיה אזור ישיבה חיצוני בו ניתן לשבת בלי קשר למזג האוויר וליהנות מהאווירה בחוץ בלי להרגיש את החום הכבד או מטחים של גשם כבד.

פרגולות למרפסות שמש

מה התועלת של פרגולה במרפסת השמש?

פרגולה המתוקנת במרפסת שמש מעניקה לכם מספר יתרונות משמעותיים שמדרגים את אורח חייכם ואת איכות החיים. ראשית, פרגולה יוצרת אזור מקורה כל השנה, אזור כזה ניתן לנצל ולשהות בו שמהלך כל עונות השנה. כשם שבמרפסת התקנה של פרגולה או סגירת מרפסת עם פרגולה וחלונות הופכות את המרפסת לממש כמו חדר נוסף.

שנית, פרגולה היא לא כמו ריהוט בר חלוף, היא גג מעל הראש באופן קבוע, ניתן להתקין עליה אביזרים כמו מאוורר תקרה לפרגולה או מתקני פעילות שונים ובכך להשתמש בחלל באופן בריא כל השנה. 

הצללה המותקנת בחצר או במרפסת, מגנה על פרופילים מאלומיניום אחרים מקרינת שמש ישירה ומבלאי. הצללה שומרת על החלונות והדלות שלכם, בין אם מדובר בדלתות כניסה או דלתות חצר וכדומה. כמו כן, ההצללה מונעת קרינה חזקה לתוך הבית וניתנת לכוונון לפי הזווית שמאפשרת את חדירת האור המדויקת עבורכם.

לפרגולות אלומיניום יש יתרונות רבים מאוד בחצר ובמרפסת. לשיחה עם יועץ מקצועי בחינם חייגו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

טלפון
073-7969733
השארת פרטים ליצירת קשר
פרופיל-אלומיניום-דאבל-טי-של-פרגולה

פרגולה למרפסת שמש - כיצד ניתן לעשות זאת?

סגירה של מרפסות לחלוטין לא מומלצת וגם כרוכה בניירת וביורוקרטיה שעלולים לגרום להוצאות לא מתוכננות. על מנת שזה לא יקרה, אנשים רבים בוחרים פרגולות אלומיניום למרפסת שטופת השמש שמשמשות אותם בתור אזור ישיבה חיצוני במשך שנים ארוכות.

פרגולות אלומיניום הן בעצם חיפויים שבונים מעל אזורים פתוחים כדי למנוע חדירה מוגזמת של קרני השמש וכדי ליצור אזור קטן שבו ניתן לשלוט על מזג האוויר. פרגולות למרפסת שמש מהוות את הבחירה המועדפת היום לבנייה חיצונית הודות לתכונות המדהימות של מתכת האלומיניום שגורמות לה להיות הבחירה הראשונה הן של קבלנים והן של לקוחותיהם.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
מאוורר תקרה לחוץ לפרגולה

סוגי פרגולות

פרגולה אלומיניום עם קורות תמיכה – זוהי פרגולה שנתמכת על ידי ארבע קורות ומורכבת מסרגלי הצללה (תריסים) מרובעים או מלבניים שניתן לכוון אותם לפי רמת ההצללה שרוצים ליצור.

פרגולה תלויה (מרחפת) – זוהי פרגולה שמתחברת ישירות לקיר בטון ונתמכת על ידו. בפרגולות מהסוג הזה אין קורות תמיכה ולכן ניתן לבחור כאלו שמתקפלות אחורה וגורמות למרפסת או לאזורים חיצוניים אחרים להיות חשופים לגמרי.

פרגולה למרפסת– פרגולה שמותקנת במרחב המרפסת ויכולה להיות חשמלית או קבועה.

פרגולה למרפסת

כמה עולה פרגולה למרפסת שמש

המחיר של פרגולה נתון לשינוי בהתאם לסוג הפרגולה: האם היא חשמלית,נאספת או רגילה. תלוי בצבע: האם צביעה מיוחדת? האם ציבעה של דמוי עץ? תלוי בנוסף במידות: כמות החומר שנצטרך לייצור הפרגולה תקבע את המחיר והיא מרכיב עיקרי במחיר שלה.

פרגולה מאלומיניום למרפסת שמש מתחילה באזור ה 700 שקלים חדשים למטר רבוע. זהו מחיר שלא כולל מע”מ והוא התחלתי בלבד. לצורך התאמה של פרגולה בהתאמה אישית לחצר או המרפסת שלכם אנא צרו קשר ותקבלו ייעוץ מקצועי בחינם וגם הצעת מחיר הוגנת.

פתרון ההצללה הזה יכול להפוך לאזור ישיבה אידאלי למרפסת השמש שלכם בו תוכלו לנוח יחד עם חברים ובני משפחה מתי שרק תרצו.

מאוורר תקרה להתקנה בפרגולה
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן