פרגולה אלומיניום חשמלית מתקפלת לכל החיים

בשנים האחרונות, אנשים הרוצים ליהנות מפרגולות אלומיניום, מכיוון שפרגולה מאלומיניום נעשתה למוצר שחייב להיות בבית שלך. ניתן  לומר האדם הרוכש פרגולה מאלומיניום רוכש אותה לכל החיים, וזוהי בהחלט רכישה משתלמת. 

גג נאסף לסגירת מרפסות

היתרונות של פרגולה חשמלית מאלומיניום

פרגולה אלומיניום:

עמידה יותר

יפה יותר

אינה רגישה לחלודה

אינה גורמת למזיקים לחדור אליה 

פרגולה מתקפלת נאספת מאלומיניום

ומה עם מחיר הפרגולה?

פרגולה חשמלית גג נאסף מתקפל

אמנם מחירה של פרגולה חשמלית יקר יחסית לעומת סוגים אחרים, אך אנשים רבים מעדיפים להשקיע את עלות פרגולות האלומיניום, לעומת המחירים של הפרגולות העשויות מחומרים אחרים שדורשים החלפה ותיקון של הפרגולה כל שנה. פרגולה מאלומיניום נחשבת לעמידה יותר, וניתן לרכוש אותה פעם אחת, והיא יכולה להחזיק לכל החיים.

פרגולות למוסדות חינוך

כמו כן ניתן להזמין פרגולות אלומיניום חשמליות במחיר הוגן ובמגוון רחב של עיצובים וחיפויים הגורמים לפרגולה להיות יפה ולהשתלב בעיצוב הבית, עם כל הפונקציות השימושיות שיש במנגנון החשמלי של הפרגולה. מסיבות אלו החלו אנשים הרוצים לבנות פרגולה בחצר שלהם או בבית שלהם, להעדיף פרגולות אלומיניום חשמליות מכיוון שזו רכישה לכל החיים.

פרגולת אלומיניום-פתרון הצללה שכיח

פרגולות אלומיניום נעשתה מצויה יותר ויותר בבתים של אנשים, הבוחרים אותה כבחירה על פני האופציות האחרות שלהם ישנם חסרונות רבים כמו מחלידים, מתליעים, צריכים תחזוקה רבה ואינם מעוצבים. לפרגולה אלומיניום יש את כל היתרונות האפשריים, אך מחירה הינו יקר יחסית בהשוואה לאופציות האחרות, אך נראה כי אנשים מוכנים לשלם על מוצר טוב יותר.

פרגולה צפה אלומיניום

פרגולה הינה בעצם מבנה, היכול להתחבר אל הבית באופן עצמאי או על קירות הבית. פרגולה משמשת כשטח רחב נוסף להצללה, ולאחסון ולמגוון רחב מאד של שימושים בשטח כמו פינת קפה, ופינה לאורחים.

פרגולה נחשבת גם כמקום מעוצב, הניתן לנוח בו ולארח בו, אך מעבר לכך היא גם משמשת כהצללה מפני פגעי מזג האוויר, חום השמש, קור החורף, ויכולה לשמש כמגן  מפני כל סוגי פגעי מזג האוויר, ולכן מעבר לעיצוב  שלה היא צריכה להיות חזקה ועמידה. האלומיניום נותן את הפתרונות הללו, בשל יתרונותיו הרבים ולכן רבים מהאנשים בוחרים אותו לבנייה של הפרגולה שלכם.

פרגולה אלומיניום מחיר
פרגולה אדומה

פרגולת האלומיניום הינה בחירה נכונה ביותר כי היא מחזיקה זמן רב, אינה מחלידה ואינה צורכת כלל תחזוקה היא עמידה וגם מעוצבת יפה בקיצור הפרגולה המושלמת.

ניתן להרכיב פרגולה מאלומיניום גם לאנשים שאין להם “ידיים טובות”, משום שהיא קלה להתקנה. ניתן לקבל את מגוון האפשרויות של ערכה מושלמת להרכבה עצמית של הפרגולה או להרכיב בעצמכם את הפרגולה במבחר ההצעות שיש ניתן לבחור פרופילים מאלומיניום במגוון רחב של צבעים ניתן לבצע חיתוך של הפרופיל בהתאם למידות שלכם.

נתונים טכניים ומידות פרגולה

פרגולה אלומיניום כוללת את הרכיבים הבאים:

  • 1. פרופיל תמיכה לקיר
  • 2. עמודים וקורה תומכת
  • 3. קורות שמשמשות לחלוקה
  • 4. הצללות
  • 5. מרישים
  • 6. קירוי
*פרופילים לבנייה עצמית מגיעים בגודל של 6 מ"מ.
להלן מידות של החתכים:
  • 30\30
  • 40\40
  • 80\40 ועוד.
הפרופלים של הפרגולות מגיעים בצבעים שונים:
  • לבן
  • קרם
  • אפור מגורען ועוד

המחירים של פרגולת אלומניום נעים בין 700 ₪ למטר לפרגולה אלומניום פשוטה ועד ל 1700 למטר שקלים לפרגולה אלומיניום חשמלית כמו גם פרגולות אלומיניום נפתחת ופרגולות תלויות.

פרגולות אלומיניום תמונות
תמונות פרגולות אלומיניום
פרגולה יוקרתית או פרגולה במחיר מבצע בזול-פרגולות אלומיניום המלצות מנסיון

אם כך ניתן לומר כי פרגולה מאלומיניום הפכה להיות המוצר המשתלם ביותר, ולמרות מחירה היקר מהאופציות האחרות לבניית פרגולה כמו עץ וברזל. אנשים בוחרים להשקיע כסף רב יותר ברכישת מוצר שהוא אמנם עולה יקר יותר אך לטווח הארוך מחזיק זמן הרבה יותר. כמו כן לאנשים המעדיפים מראה של עץ ישנה אופציה לבחור ממגוון רחב של עיצובים וצבעים לפרגולות את העיצוב הנכון והמתאים. גם בעניין מקום האופציה המושלמת של פרגולת אלומיניום משתלמת במיוחד.

כל מה שנשאר לך להשיג זה פרגולה....
קצב ההתקדמות עד להגשמת החלום של פרגולה בבית 80%
או השאירו פרטים ונחזור כדי לדבר על פרגולות אלומיניום מומלצות
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן