פרגולות להתקנה מעל דלתות כניסה ואזורי חוץ

האם אני צריך פרגולה מעל מפתן הדלת?

לפרגולות יתרונות רבים מאוד בכל הקשור בקירוי אזורי כניסה לבתים פרטיים או למבני ציבור או מסחר. ראשית, אזור הכניסה הוא אזור חוץ שבו עוברים לעיתים תכופות והוא נמצא בשימוש יומי ובתדירות גבוהה, גם שהייה באזור הכניסה יכולה להיות ארוכה מאשר בשאר אזורי החוץ. בזמן של גשם או מזג אוויר שמפריע לשהייה חיצונית, קירוי המגן מפני רטיבות שומר עליכם מאי נוחות ויוצר מחסה טבעי מעל מפתן הדלת שלכם.

צפו במחירים פרגולות האלומיניום שלנו:
פרגולות-אלומיניום-דגמים
פרגולה-חשמלית-מחוברת

מהם האזורים הדורשים קירוי והצללה?

האזורים הדורשים קירוי או פתרון הצללה כלשהו הם רבים ומגוונים, בבתים פרטיים, ברב תמצאו פרגולות אלומיניום מותקנות מעל דלתות כניסה , דלתות יציאה לחצר, אזורי מעבר ואזורי ישיבה, בנוסף קיימים בעלי בתים רבים המעוניינים ליצור מחסה קבוע מעל אזורי בישול חיצוניים בהם מותקנים מטבחי חוץ יקרים ומושקעים עליהם רוצים לשמור כפי שרוצים לשמר את מצבהן של הדלתות.

קירוי חיצוני מתבקש לרב גם בשטחי ציבור כמו היכלים, אודיטוריומים, מבני עירייה ומועצה ובתי ספר וגני ילדים. האיכות של הפרגולה חשובה מאוד באיזורים אלו מאחר ואין בה דיירי קבע ועל כן יש צורך בהתקנה מקצועית שלא תיתקל בבעיות מיידיות וגם במפרט איכותי של אלומיניום העמיד לאורך זמן ומשרת את הציבור.

במבני מסחר, חנויות ומשרדים יש צורך רב בהצללה, מאחר ובחלק רב מהם קיימת קבלת קהל, השרות ללקוח הממתין כולל יצירת מבנה המתאים להמתנה ושהייה, לעיתים במשך דקות ארוכות, לאורך כל השנה, על כן בעלי עסקים רבים מבקשים ליצור סגירה או מסך צד עם בניית הפרגולה שלהם בכדי לאפשר איזור חיצוני גם בגשם ובקור המסוגל לאכסן אמצעי חימום תחתיו ללא נזילת מים פנימה.

הדמיית-פרגולה-בד-נאספת

קירוי פרגולה להתקנה עצמית

פרגולות אלומיניום זמינות אצלנו ביוניקיט הנדסה גם למבקשים להתקין את הפרגולה בעצמם, זו בהחלט משימה שאפשרית ולא מורכבת כל כך לביצוע. 

אנו מייצרים קיטים להרכבה עצמית בעבור לקוחות פרטיים וקבלנים המחפשים פתרון הצללה איכותי בעבור פרויקטים קיימים.

כל קיט כולל פרופילים מאלומיניום החתוכים לפי מידה הנמדדת מראש ומוכן עם הצביעה שנבחרה מבין מגוון צבעי RAL הקיימים. בנוסף, הברגים, אגדים, חיבורים הכרחיים לעיגון וכל מה שצריך מגיע מוכן כדי שתהיו מצוידים לגמרי.

בישראל, לקוחות רבים נהנים כיום מהפרגולה שלהם לאחר שהרכיבו בעצמם אותה, כמובן שבתהליך הבחירה מקבלים סיוע מלא מאתנו, כמו כן, תמיד ניתן להזמין התקנה מקצועית שלנו, בכל שלב בתהליך, גם אם התחרטתם במהלך העבודה העצמאית.

פרגולות-אלומיניום-עם-מסילות-אלומיניום-דמוי-עץ
קריאה נוספת על הקיטים שלנו:
דלתות איכות לכניסה
דלתות כניסה עמידות לגשם

גם לחומר ממנו עשויה הדלת יש חשיבות גדולה הקובעת את רמת העמידות של הדלת בנזקי מזג אוויר ואת משך חיי הדלת. דלתות המיוצרות בקפדנות מאלומיניום איכותי מחזיקות מעמד שנים רבות ושומרות על הצבע והמראה תחת הצללת פרגולה מתאימה המותקנת בצורה נכונה. 

לצפייה במגוון דלתות הכניסה האיכותיות שלנו לחצו כאן:

דלת-כניסה-עמידה-לגשם
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן