פרגולת אלומיניום תלויה מחולקת

התקנה של פרגולה מאלומיניום באיכות גבוהה, בבניין חדש הכולל קרניזי בטון קיימים במבנה. ביצענו התאמה מושלמת של ההצללה ומסגרת הפרגולה לפי מתווה הקיים במפרט המבנה. שמחים לשתף עמכם את תוצאות ההתקנה שנועדה לספק צל וקירוי לכל השנה.

פרגולה תלויה מחולקת

מפרט הפרגולה

סוג ההתקנה

פרגולה תלויה מחולקת

סוג ההצללה

סוג ההצללה

הצללה מאלומיניום

פרגולות אלומיניום לפי מפרט מוכן מראש

יוניקיט הנדסה מספקת פתרונות הצללה ופרגולות אלומיניום ברמת דיוק מוקפדות גבוהה. הפרגולה בתמונות מותקנת בדירת גן הממוקמת במבנה חדש שנבנה זה עתה, בין הפרגולות הראשונות בשכונה. בדירה קיים קרניז בטון באזור ההצללה היוצר חלל מנותק משאר הפרגולה. לצורך זאת יצרנו פתרון הצללה אפקטיבי שיספק קירוי גם מבעד לצוהר שמנותק שהיה קיים שכתנאי הכרחי עוד בשלב תכנון הפרגולה. הפרגולה תלויה ומעוגנת היטב אל קיר הבניין, כל פרטי הפרגולה תואמים כדי לשמור על רצף בעיצוב מבעד לקורות הבטון במבנה. 

כדי ליצור קירוי שיתאים לבניין ולא ייצור רעש חזק שיכול להטריד את השכנים, בחרנו בסנטף BH שקוף ואיכותי להצללה.

להלן מפרט הפרגולה:

  • בניית פרגולת אלומיניום
  • מסגרת אלומיניום מלבני
  • הצללה מפרופיל אלומיניום דגם יו
  • השחלות חשמל
  • קירוי נגד גשם סנטף שקוף פריזמטי
צרו קשר

פרגולה תלויה:פרגולה קטנה עם הרבה נוכחות

במהלך ההתקנה של פרגולות אלומיניום באיכות גבוהה במבנה החדש, נכנסו לתוך הפרטים הדקדוקיים והעיצוביים של התקנה זו. המבנה החדש, המכיל קרניזי בטון, ייהנה מפרגולה המספקת לו לא רק צל וקירוי לכל השנה, אלא גם כניסה לבית יפהפיה ועיצוב מדויק.

התקנה זו הותאמה בצורה מושלמת למבנה ונבנתה עם תשומת לב לכל פרט. הפרגולה כוללת מסגרת אלומיניום מלבנית ומסגרת יו מתקפלת להצללה אופטימלית. פתרון ייחודי לצל בחלל מנותק
כשיש קורות בטון בקרבת ההצללה, נדרש להתאים את הפרגולה לאתגרים האדריכליים. כדי לספק קירוי והצללה, יצרנו פתרון ייחודי שכלל הצללה מחולקת לשדות מותאמים בגודלם לחללים בהם הם מותקנים, עם חשמל משולב וקירוי נגד גשם בעזרת סנטף שקוף פריזמטי. כל זה נבנה כחלק מהתהליך התכנוני כדי לשמור על רצף דינמי ואסתטי.

תוך כדי התקנה, ביצענו התאמה של ההצללה ומסגרת הפרגולה לפי המתווה הקיים במפרט המבנה. הפרגולה תלויה ומעוגנת היטב אל קיר הבניין, וכל פרטי ההתקנה תואמים כדי לשמור על אחידות וייחוד בעיצוב.

בחירת הסנטף BH שקוף ואיכותי להצללה בפרגולה הייתה חכמה במיוחד, מאחר ווקירוי סנטף מלבני רגיל היה מרעיש הרבה יותר. בנוסף, הסנטף השקוף מאפשר מעבר אור לאזור כניסה פתוח ומואר.

בסופה של ההתקנה, נשארה פרגולה מרהיבה, המוסיפה למבנה חדש יוקרה, סטייל, ופונקציונליות.

פרגולת אלומיניום תלויה מחולקת
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן