התקנת פרגולות אלומיניום בחולון

=UNIKIT=

פרגולות בחולון

אצלנו תוכלו לצוא שרותי התקנה ותכנון פרגולות אלומיניום בחולון ואזור העיר חולון, כמו גם בערים הסמוכות. תהליך מיוחד של תכנון משותף יחד אתכם ובהתאם למידות ותנאי השטח שלכם, כולל אפשרות לעיצוב במבחר של צבעים, סוגי פרופילים מאלומיניום ועוד שכלולים בתחום ההצללה.

התקנת פרגולה בבית פרטי בחולון

2 פרגולות אלומיניום על פי המפרט הבא

פרגולה א

הפרגולה הראשונה היא פרגולה למרפסת הבית לקירוי היציאה וממוקמת מעל חלון היציאה הגדול.. המפרט מכיל מסגרת אלומיניום U היקפית 120 על 120 מ”מ. כולל צינורות אלומיניום מתיישבות לתליה של המערכת. קורות 40 על 60 בכל 60 ס”מ וקורות זהות לעיצוב לפי בקשת הלקוח.

 

פרגולה ב

הפרגולה השנייה מוקמה במרפסת באזור השירות והכביסה המשמש את בני המשפחה גם לצרכים שונים אחרים. הפרגולה עם מסגרת 120 מ”מ חלקה מלבנית וקורות תמיכה והצללה מלבנית. רפפות 50 אחוזי הצללה. 

פרגולה אלומיניום בחולון

דגשים

קירוי:

פרגולה א- סנטף גלייז סולר קונטרול 

פרגולה ב- סנטף BH בולט

סוג התקנה: פרגולה א- פרגולה תלויה, פרגולה ב- פרגולה קבועה עם קיבוע אחורי ללא קורות.

מידות:

5*3

3*4

מדוע לבחור בפרגולת אלומיניום?

עמידות לשנים

האלומיניום הוא בין חומרי הגלם העמידים ביותר לתנאי חוץ, בשל היכולת של האלומיניום להישמר ולא להיפגע מרטיבות ומים, עמידות לחלודה, קלות הניקוי והעובדה כי אינו מושפע מקרינת השמש, פרגולות אלומיניום ומוצרי אלומיניום חיצוניים מיוצרים לרב מאלומיניום ומספקים אחריות לאורך שנים על יכול העמידות של הפרגולה.

עיצוב יוקרתי

העיצובים אליהן תוכלו לשאוף בתכנון הפרגולה שלכם הם בלתי מוגבלים. החל ממבחר רב ביותר של צבעים ממניפת ראל או מניפת קליל הידועה בארץ, ועד סוגי פרופילים וצורות שונות שכל אחית מהן יוצרת עולם של הבדל. טווח העיצוב שלכם לא מוגבל ואתם יכולים ליצור עיצובים המתאימים ומשלימים בין הפנים לחות בפרויקט.

פרגולה תלויה מאלומיניום בנורדיה
מחיר משתלם גם בטווח הרחוק

האלומיניום לא דורש תחזוקה רבה, הוא לא צובר שחיקה ובלאי כפי שעץ ואף לא דורש הוצאת תקציב על חומרי ציפוי שנתי ולא ידרוש מכם לצבוע או להזמין בעל מקצוע לצביעה של פרגולה מעץ. כך שגם בטווח הרחוק המחיר של פרגולות אלומיניום משתלם וחוסך לכם הוצאות אחר כך.

גם באלומיניום דמוי עץ

אלומיניום דמוי עת הוא השיפור המשמעותי בעולם העיצוב באלומיניום. המראה החם והכפרי של עץ טבעי נכנס אל ציפוי קורות האלומיניום ואתו אנו מייצרים מוצרי הצללה, גידור וחיפוי שנראים בדיוק כמו עץ הניחנים בעמידות של האלומיניום. עץ אלון, אורן ועוד דגמים זמינים לבחירה ולתכנון של פרגולה אלומיניום דמוי עץ משלכם יחד עם ייעוץ שלנו והתקנה מקצועית.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן