פרגולות בפתח תקווה

התקנת פרגולה חשמלית מאלומיניום בפתח תקווה

הלקוח, תושב פתח תקווה, ביקש לקבל צל לחצר האחורית של ביתו, כשנפגשנו היה ברור מהתחלה כי על הפרגולה להיות נוחה, קלה, אמינה וחזקה ועליה להשיג מספר מטרות בחצר  שהיו חשובות ללקוח ועלו עוד בשלב התכנון הראשוני המשותף אתנו.

על תנאי השטח

החצר מרוצפת ומכילה בתוכה מספר אלמנטים חיצוניים שהלקוח ביקש להגן עליהם בעזרת פרגולה. רחבת החצר הכילה מטבח חיצוני (אשר ניתן להזמין אצלנו במקום אחד יחד עם הפרגולה), ערסל נדנדה וריהוט גינה. מעבר למטרת הקירוי או ההגנה על ריהוט חוץ ומוצרים הנמצאים בקביעות בחוץ, המטרה העיקרית של הפרגולה מאלומיניום בחצר היא הצללה והפיכת החצר לאזור שניתן לשהות בו בכל עונות השנה.

על הפרגולה

פרגולה חשמלית מאלומיניום, עם גג רפפות מתכווננות בשלט רחוק בלחיצה קלה ופשוטה.  נפתחת ונסגרת על ידי שלט, ההתקנה כללה 2 עמודים בגודל 80 על 80 אשר אינם מחוברים אלא מעוגנים עם תושבת עליונה כדי להתאים להפיכה לסוכה.

גודל הפרגולה הכולל הוא 25 מ”ר.

כולל: פקקים, שאלות במרווחים של 30 ס”מ.

לאחר ההתקנה

אחרי סיום ההתקנה, המתקין שלנו נעמד לצלם ולהסביר ולהדגים את הפרגולה החשמלית החדשה שהרגע הותקנה. תוכלו לראות כיצד הגג נפתח ונסגר עד הסוף בלחיצת שלט רחוק ובשיא הקלות

עוד פרגולות חשמליות מעוצבות ויפות
סמל העיר פתח תקווה
על פתח תקווה

פתח תקווה  היא אם המושבות, נוסדה בשנת 1878 והיא עומדת במקום החמישי בדירוכ הערים בישראל על פי גודל האוכלוסיה.

ממוקמת באזור השרון והמרכז ולידה הערים הוד ורמת השרון. העיר נוסדה כמושבה חקלאית באותו זמן בו הוקמה ראש פינה והאדם המנוי על הקמת  המושבה הראשוית הוא עקיבא יוסף שלזינגר הרב, הוא ותלמידיו. 

אתרים ומקומות מוכרים בפתח תקווה

תוכלו לבקר במוזיאון לאמנות, לטייל בפארק בלינסון ולבלות יום קניות בשוק המקומי של פתח תקווה. בנוסף, קיים גן חיות קטן ונחמד מאוד בעיר המתאים למשפחות וילדים, בית קולנוע ומרכזי קניות ומסעדות. תכנית מעניינת נוספת הקיימת בפתח תקווה היא חלק מהמרכז לשימור אתרים, כאן תוכלו לקחת חלק בפרויקטים מעניינים של תרבות וחברה בקהילה. 

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן