פרגולה תל אביב

דגל ישראל
דגל עיריית תל אביב
לוגו-יוניקיט-הנדסה-פרגולות-דלתות-מחיצות-וחיפוי-קירות

התקנת פרגולות אלומיניום בתל אביב

התקנת כל סוגי פרגולות האלומיניום, בתלייה, על עמודים, פרגולה חשמלית ועוד פתרונות הצללה. אצלנו תקבלו שירות לפני ואחרי ההתקנה, מגוון רחב של פרופילים וצבעים לעיצוב מותאם אישית של מערכת ההצללה הבאה שלכם.

*מגוון פרופילים  *מבחר צבעים  *מעל 14 שנות ניסיון  *מבחר עבודות להתרשמות  *צוות מתקינים מקצועי וקבוע

התקנות לדוגמה בתל אביב

פרגולה אלומיניום דמוי עץ בתל אביב

פרגולת אלומיניום עם מסגרת היקפית דאבל טי 170 מ”מ בצבע שחור. הצללת אלומיניום על ידי סרגלים בחיתוך 20/50, מלבניים בגוון אלון דמוי עץ. כאשר הם מבוססים על גבי קורות הלבשה בחתך 40/20. 

הסרגלים עומדים על מימד ה20 מ”מ ובין אחת לשניה רווח של 5 ס”מ. 

על גבי הסרגלים תיושם ערכת קומפק compac שטוחה ושקופה, נגד גשם. פסי החיבור של קירוי קומפקט כל 60 ס”מ. קורות משנה כל 12 מטר על פי שרטוט.

מסגרות ועמודים בגוון שחור.

דגשים

קירוי: קומפקט שקוף

גוון: 9004

גוון רפפות: דמוי עץ אלון

הדירה ממוקמת בקומה קרקע

 

בדף זה מוצגים דוגמאות ממספר פרויקטים לדוגמה של פרגולות שהתקנו בתל אביב, יש לנו עוד מאוד פרגולות אלומיניום להראות לכם, כאן:

צפו בכל הפרגולות ובמחירים:

מוסדות חינוך תל אביב שרטוט הפרגולה
פרגולות למוסדות חינוך

פרגולה אלומיניום מוסדות חינוך ת"א

פרויקט התקנת פתרונות אלומיניום מתקדמים במוסדות חינוך תל אביב. פרויקט זה כלל התקנת פרגולות אלומיניום, גדרות אלומיניום, חיפוי עמודים בלוחות אלוקובונד והיקף עבודה גדול.

פרגולת אלומיניום נסמכת קיר בעלת מסגרת 200 מ”מ וקורות משנה בחתך 50/10, המחוברות אל קיר המבנה עם הצללה אלכסונית מעוגלת ללא קירוי נגד גשם. חיזוקים על ידי מסגרת מסביב לעצים.

חיפוי אלומיניום 1.5 מ”מ ללא כיפופים ביחידות של 1.5 – 1.5 מטר כל אחת עם חיבור 0 בין אחת לשנייה. התקנת התבריג בגוון החומר. תשתית אלומיניום מתפלסת אנכית על גבי העמודיםהיקף העמוד 190 ס”מ למטר אורך כפול 70 מטר אורך.

דגשים

קירוי: ללא

גוון: שחור

כולל מרזב נסתר לניקוז אחורי

פרגולה ברחוב שאנן בתל אביב

פרגולה חשמלית בתל אביב

פרגולה חשמלית רפפות מתכווננות על שלד ברזל קיים. אחריות למערכת התנעה חשמלית ואחריות שנתיים למנוע. 

המחיר כולל הובלה והתקנה וכולל התחברות לנקודת חשמל קיימת. 

 

דגשים

קירוי: ללא

גוון: 9007

מידות הפרגולה: צד מזרחי 105*705

צד מערבי: 810*235

עבודות וסוגי מבנה הזכאים לפטור מהיתר

מאז שנת 2014 הוסדרו הנחיות והקלות לגבי מגוון של עבודות בתחום השיפוט של עיריית תל אביב. הסדרה שנעשתה על מנת להנגיש לציבור את התנאים וההנחיות של העיר עצמה לגבי שיפוצים ושינויים במבנים, בינהם נכללים גם הגדרות לגבי פרגולות בבתים או בבניינים משותפים בתל אביב. 

הנחיות לגבי פטור מהיתר לבניית פרגולה בת"א-יפו

פרגולה, נקראת מצללה בלשון החוק, מחולקת בהנחיותיה לפי סוג ההצללה ועל פי מיקום וסוג המבנה בכל הנוגע להיתרים. במסמך המצורף מצוינים המגבלות להתקנת מצללה בשטח המבנה המאושרים על ידי העיר ואלו שאינם. 

חלק מההגדרות מכלילות הגבלות על התקנת מרזב בשטח המצללה, על צבע הסוכך בהתאם למבנה מסחרי או פרטי, גודל והיקף הסוכך ועוד. הפירוט נמצא כאן

עוד מידע להורדה לנוחיותכם
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן