קירוי פרגולות אלומיניום למרפסת והחצר

פרגולה אלומיניום דמוי עץ לבית חדש

למה פרגולות אלומיניום?

התקנת פרגולות אלומיניום מהווה השקעה מושכלת להמון שנים. לא נדרש לתחזק אותן ובאפשרותכם ליהנות לטווח הארוך משימוש נוח, איתן ודקורטיבי. לעומת פרגולה מעץ, אשר ברבות השנים מתבלה ופחות יציבה, פרגולה מאלומיניום בכל זמן נתון תמשיך לענות על כל הצרכים והציפיות שלכם. פרגולה מאלומיניום מודרנית מתאימה לסטייל של דקורציה נועזת, כפרית, שמרנית, ביתית, קלאסית, אקסקלוסיבית, עכשווית וכיוצא בזאת.

התאמת פרגולה למרפסת

החל מתחילת אוגוסט, בשנת 2014 , בתום שאושרה בכנסת בשנת 2015, נכנסה לתוקף הרפורמה של הפרגולות, אשר מייתרת את הצורך בקבלת היתר מטעם הרשות המקומית להתקנת פרגולה למרפסת, לחצר או לגג. הרפורמה אף הקלה על התהליך של סגירת מרפסות. היעד של הרפורמה, שאותה הוביל וקידם שר הפנים דאז, גדעון סער, הינו האצת הליכי התכנון והרישוי ובאופן הזה הגדלת היצע הדיור במדינת ישראל וביחד עם זה לירידה במחירי הבתים. את הפרגולה במרפסת עשוי להתקין כל בן אדם, אך כדאי שתדעו, כי כמו ביצוע של כל שירות, בפרט שירות של התקנת מוצר, אף התקנת פרגולות למרפסות, אשר הינן בעלות אפקט בטיחותי מובהק, צריכה להיעשות באמצעות מתקין מקצועי ובעל ותק רב.

פרגולה אלומיניום מעל גרם מדרגות

פרגולה אלומיניום תלויה

במידה ושכאשר הנכם חושבים על פרגולה הנכם חשים קמעה במחנק והנכם יראים כי הפרגולה עשויה למנוע את כניסת האוויר, סביר להניח שטרם התוודעתם אל פרגולה תלויה. הפרגולה התלויה הינה פרגולה אשר מספקת גג, מבלי כל אפקט של הישענות על דפנות או עמודי תמיכה. שמה מעיד עליה היטב – הפרגולה תלויה על קיר חיצוני של הבית.

פרגולה תלויה לקירוי

פרגולה אלומיניום חשמלית

פרגולה חשמלית הינה בעלת המון סגולות – קודם כל, הינה נגד גשם ואטומה למים במאה אחוז.
היא לא מחייבת היתר בנייה בהתאם לחוק הפרגולות, אף עם סגירה מסביב.
פרגולה זו הינה חסכונית באנרגיה של הדירה בשל כך כי היא שומרת על הדירה מחדירה של קרני שמש בעונת הקיץ ונפתחת בעונת החורף לכניסת שמש לדירה כל אימתי שהשמש זורחת והדבר מסייע לחימום ולקירור של הנכס.

פרגולות אלומיניום מקובעות לחצר

פרגולת בד מתקפלת

פרגולה חשמלית מתאימה מאוד למי שרוצה לצאת לגינה או לחצר בפרט בעונת הקיץ, ולמי שמוותר על שירותיה בעונת החורף, מפאת הסיבה כי ימות הגשמים לא מטיבים עם הבד הסופג.

פרגולה אלומיניום נאספת מתקפלת

פרגולה קבועה

פרגולה קבועה הינה בעלת שלבים, אשר אינם סובבים על צירם כפרגולה חשמלית. בין השלבים מושחלות רצועות של פוליגל שקוף בניצב לאותם שלבים ובאמצעות זאת יוצרים אטימה למים. שלבי אלומיניום של פרגולה זו בנויים ומתוכננים באופן הזה כדי שרצועות הפוליגל יתאימו באופן אופטימלי להשחלתם בניצב.

קירוי פרגולה דמוי עץ מאלומיניום
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן