פרופיל אלומיניום דמוי עץ בעיצוב תעשייתי

פרופיל אלומיניום

פרופילי אלומיניום הם מעין התקן שאפשר להרכיב על גבי קירות חיצוניים של בניינים ומה לא – והם יכולים לשמש להצללה ולהסתרה של אלמנטים על קירות המבנה – הם מצטיינים בקלות המשקל שלהם, בעמידות בתנאי מזג האוויר ובקלות התחזוקה שלהם. אם במקרה הם מגיעים בצבע של עץ – אז בשונה מעץ, לא צריך לתחזק אותם – והם יכולים לשמור על צבעם לאורך זמן. אם כי כנראה כן יהיה נכון ונבון לתחזק במידת הצורך והרצון הטוב. ניתן להשתמש בפרופילי אלומיניום כדי לייצר מערכות הסתרה, שיכולות להיות מסתורי כביסה, מסתורי מערכות, או כמו גם פרגולות אלומיניום ושאר פתרונות הצללה וחיפוי קירות – שנעשים על ידי פרופילים ולוחות אלומיניום.

אפשרות נוספת: אלומיניום דמוי עץ

אם במקרה רוצים להרכיב איזה חיפוי קיר חיצוני עשוי אלומיניום – ולעשות זאת באופן שמדמה עץ, אז בהחלט ניתן לצבוע אותו בצבעי עץ – כך שלפחות על פניו, ומבחוץ – זה יכול לדמות אלמנט של עץ, אם כי כמו שכתבתנו בפסקה הראשונה – לא באמת יהיה צורך לתחזק אותו כפי שמתחזקים עץ – כדי לשמור על הבריאות שלו. לשם דוגמה, כאשר מדובר על עץ – אז יש להרחיק אותו מקרינת UV, בהרבה מן המקרים – או לפחות להגן עליו. כמו גם – יש לשמור שלא נכנסים אליו יותר מדי נוזלים – שכן לחות ורטיבות יכולה לפגום באיזשהו רכיב שאמור לחזק את התא בו, על כן – אפשר להימנע מכך אם יש תחזוקה או סוגי עץ מתאימים לכך – ועם זאת, כאשר עובדים עם אלומיניום, אין זה הכרחי ואפשר כמו להציב חומרי שנראים כעצים, אך למעשה אינם – ולמעשה, יתרה מכך, האלומיניום יכול להסתדר היטב בשלל סוגים של תנאי אקלים ומזג אוויר.
כך שאם רוצים את האפקט “העצי”, אך לא את התחזוקה המתבקשת כדי לשמר את איכות החומר – אלומיניום דמוי עץ יכול בהחלט להתאים למשימה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון

חיפוי אלומיניום למבנים, דלתות ועוד

כאשר רוצים לחפות מבנים, מטבחי חוץ, דלתות – וכן הלאה – ייתכן שבחירה מתאימה תהא זו של חיפוי האלומיניום – מסיבה מאוד פשוטה, או כמה:

על כן, אם וכאשר רוצים את האיכויות והאלמנים הללו עבור חיפויים שונים – חיפוי אלומיניום בהחלט יכול להתאים. מעוניינים לראות את מוצרי חיפוי קירות באלומיניום שלנו? לחצו כאן: חיפוי קירות

חיפוי אלומיניום לקירות חיצוניים

ואם כבר מדברים על חיפוי למבנים – זה בהחלט אפשרי להשפיע על הנראות החיצונית של מבנה על ידי שימוש בחיפויי אלומיניום לקירות חיצוניים – שכן הם יכולים להגיע באינספור גוונים וצבעים ובכך להשפיע על העיצוב של המבנה, כמו גם הם יכולים לתרום לבידוד הטרמי (או כך אמרו מקורות מסוימים שמשווקים את החומר, אין אנו ערבים לאיכות המידע הספציפי הזה או בכלל), כמו גם להכיל אי אילו בליטות ומגרעות ובכך אף להשפיע על הצורה הצורנית של המבנה, הם יכולים להחזיק מעמד ובגאווה בשלל תנאי מזג אוויר ועוד לעשות זאת מבלי להחליד, הם לא דורשים תחזוקה רבה – וכן הלאה אופציות שמגיעות עם הדבר.
על כן, חיפויי אלומיניום לקירות חיצוניים יכולים לשמש כאופציה כאשר רוצים לחפות אי אילו קירות מבנה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן