פרופיל רפפה אלומיניום

פרופיל רפפה אלומיניום

מה זה רפפה?

רפפה היא פרופיל אלומיניום המשמש בתחום הבנייה והשיפוצים להצללה, מסתורים וגם גדרות. פתרונות הצללה בהם תראו רפפות הן פרגולות, מסתורי כביסה  ורפפות קבועות הם יישומים של רפפות אלומיניום הניתן למצוא על מבנים. קיימים סוגים רבים של רפפות עם צורות שונות כשכל צורה יוצרת עיצוב ואיכות הצללה אחרת. בנוסף, חומרי  הגלם הזמינים לעיצוב רפפות ופתרונות אלומיניום הכוללים רפפות, הם רבים ומאוד רחבים ומכילים צבעים, דמוי עץ ועוד.

השימושים ברפפות אלומיניום

השארת פרטים

חייגו עכשיו

סוגי רפפות

סוגי רפפות הצללה מאלומיניום

רפפות אלומיניום

אלומיניום כחומר גלם ידוע בהתאמה מיוחדת לתנאי חוץ. שימוש ברפפות אלומיניום מבטיח צורך מאוד מועט בתחזוקה ועמידות בפני חלודה ברטיבות וגשם. בתור אלמנט עיצובי לאלומיניום יש מראה מודרני ומתקדם, ניתן לראות הרבה שימוש באלומיניום במוצרי הצללה כמו פרגולות, חיפוי קירות ובכולן ניתן להשיג מראה מעוצב ונקי. רפפות אלומיניום יכולות ללבוש צורות רבות ולהיות אלמנט הצללה שימושי עם צורה ייחודית ומחדשת.

סוגי רפפות אלומיניום

רפפה מלבנית

כפי שהסברנו, רפפות יכולות להגיע במגוון של צורות, רפפה מלבנית היא פרופיל בצורת מלבן, זמין במגוון של גדלים ורוחבים. ניתן לעצב את המראה של המסתור או הפרגולה בעזרת שילוב של פרופילים בעובי הנראה לכם מתאים יותר לתכנון או לעיצוב שבחרתם לפרויקט.

רפפות מעוינים

צורה נוספת הניתן למצוא היא המעוין, צורה הנפוצה מאוד בגדרות ובפרגולות, גם במסתורים ניתן למצוא שימושים זהים לצורה. צורה זו נותנת גיוון בעיצוב הפרופילים המקובל וכמו כן היא נמצאת בזווית המסתירה חלק גדול מהשמש, אך אינה חשמלית והיא קבועה.

רפפות S6

דגם זה של רפפות מעוצב בצורה של האות S. צורה אשר במצב סגור יוצרת אטימה. את עיצוב זה ניתן למצוא בפרגולות אלומיניום קבועות וחשמליות. בנוסף, ניתן לבצע התאמות לכ ישום מבני מאחר והשילוב בין רפפות S לבין מנגנון חשמלי המכוון אותן הוא אידיאלי. העיצוב של רפפות אלו הוא יוקרתי ואף עתידני והוא יוצר תחושה של יוקרה בכל עיצוב חות בו הוא מותקן.

רפפות אלומיניום דמוי עץ

אלומיניום יכול להיראות בדיוק כמו עץ. זאת בגלל פיתוח של שיטת צביעה המטמיעה על פרופיל אלומיניום מראה של עץ ומרקם של עץ. הדמיון בין המוצר הסופי לעץ המקורי כה קרוב עד כי לא ניתן להבדיל. האלומיניום דמוי העץ נמצא בשימוש רב בפרגולות אלומיניום דמוי עץ, גדרות, חיפויים ועוד. היתרון הגדול בפיתוח הדמוי עץ הוא היכולת ליהנות מהעמידות של האלומיניום בחוץ יחד עם המראה הכפרי שיש לעצים.

פרגולות דמוי עץ ומאוורר

מוצרים המשתמשים ברפפות אלומיניום

רפפות הצללה חשמליות

בחלק ממסתורי הכביסה וגם פרגולות האלומיניום תוכלו למצוא רפפות חשמליות, הכוונה היא לפרגולה חשמלית או מסתור חשמלי בהם ניתן להזיז את זוית הרפפות עם שלט רחוק מכיוון שמותקן בהם מנוע חשמלי. הצללה חשמלית היא סוג גבוה יותר של הצללה המשויך לעיתים קרובות עם מערכות הצללה נוחות ומעוצבות.

פרגולה חשמלית נסגרת

רפפות הצללה קבועות

רפפות קבועות הן צורת של התקנת מערכת הצללה שבה גג המערכת או צלעות אלמנט ההצללה, מותקנים בהברגה ללא מנגנון חשמלי. על כן הן לא יכולות לזוז והן מקובעות בזוית אחת. מרבית פרגולות האלומיניום מכילות גגות הבנויים מרפפות קבועות וגם ניתן למצוא סוג זה של פרופיל במסתורים המותקנים על גבי בניינים ומבנים.

גובה פרגולה מומלץ

מסתורים

מסתור כביסה זהו אלמנט מבני המותקן על גבי מבנים כדי לספק לבניין צל ופרטיות, בנוסף, מסתורים שומרים על אזורים במבנה החשופים ועדיין זקוקים להגנה נפגעי מזג האוויר או מבעלי חיים כמו יונים או מכרסמים המסוגלים לגרום נזק למערכות מבנה חיוניות. מסתורים יכולים להיות קבועים או מודולריים ואף ניתן ליצור עיצוביים ייחודיים דרך אלמנט מסתור. יתרון נוסף של מסתורים הוא צמצום הוצאות חשמל ושליטה על אקלים המבנה.

מסתור כביסה על בניין מגורים
רפפות גדר

גדרות אלומיניום משתמשות ברפפות כדי ליצור את שדות הגדר. הן מותקנות על עמודים וכך נבנית הגדר. בעצם, תוכלו לבחור בכל סוג של רפפה כדי לבנות את הגדר, כל עיצוב וכל צבע ייצור תחושה אחרת במרחב. העובי של הרפפה יקבע את החוזק של הגדר הסופית, אך אין בעובי מלגרוע מהמראה.

עוד סוגים של רפפות
רפפות פוליקרבונט

פולי קרבונט הוא חומר גלם כמעט בלתי הריס, עמיד לתנאי חוץ ומגיע בצורתו המקורית כשקוף. החומר משמש רבות לחיפוי קירות, פנים וחוץ ותחת פיתוח מיוחד, לוברים או רפפות הצללה במגוון של עיצובים אנרגטיים ויפים במיוחד היוצרות אלמנט הצללה למבנה היודע להכניס אור, לסנן קרינה ועם אפשרות לצביעה במגוון רחב של צבעים.

רפפות הצללה פוליקרבונט
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן