דלת-כניסה-דגם-בית-מגורים

דלתות בעיצוב מודרני

עיצובים יפים לדלתות איכותיות

בחירת דלתות – מה חשוב לדעת

סוג הדלת

בחנו מהם האפשרויות שעומדות בפניכם, לאחר מכן, כדאי לנקוט בהחלטה המושלמת. דלתות בסגנון מודרני מאלומיניום נחשבות כדלתות עם הבחירה המושלמת ביותר, הם לא צורכות תחזוקה גבוהה, הם עמידות למים ואבק, הם מחזיקות לאורך שנים ארוכות, ועמידות לבלאי. ללא ספק, השלב הראשון בבחירת הדלת היא נקיטת ההחלטה לגבי סוגה.

עיצוב וצבע

אם אתם מחפשים משהו כובש וייחודי רק לכם, דלתות סטנדרטיות הם לא אפשרות. בדלתות פנים סטנדרטיות אתם מקבלים סטנדרט בסיסי, ללא תחושות עיצוביות, וצבע אחיד. לעומת זאת, בדלתות קצת יותר יקרות וייחודיות, אתם מקבלים סגנון עיצובי מופלא, סגנון מודרני או כפרי, יחד עם נגיעות צבע ייחודיות ומדהימות. בעקבות זאת, לפני הבחירה הסופית, בחרו בדלתות עם צבע מועדף ומתאים, עיצוב מודרני וקלאסי, ואלמנטים כאלה ואחרים.

 

ביקורות והמלצות

אם מדובר בדלת מוכרת אם מותג מאחוריה, ייתכנו ביקורות וחוות דעת טובות. כדאי ומומלץ לבדוק האם הם קיימות באינטרנט, פשוט חפשו בגוגל, דלתות כניסה מומלצות , במידה ולא בדקו דלתות מודרניות אחרות. חשוב וכדאי לבחור בדלתות שהצרכנים די אוהבים, כאלה שלא אכזבו אותם והחזיקו מעמד לאורך שנים. ללא ספק, ביקורות והמלצות יתנו לנו תמונה כוללת אודות המוצר, כמה הוא טוב ויעיל לציבור.

איטום ובידוד

בשנים האחרונות, יכולות האיטום הפנימיות בדלתות התקדמו מאוד. כיום, בעידן 2021, ניתן למצוא דלתות עם בידוד מושלם לדלת, פסי גומי המייצרים שכבה נוספת, ועמידות גבוהה בפני מים. אם בעבר, נזילות ומים גרמו להתנפחות החומר הפנימי, כיום, הבידוד ברמה גבוהה יותר, הצפיפות טובה, ומספקת את התמורה הטובה ביותר.

פרופיל דלת

אחריות מקיפה

כדאי ומומלץ לקנות דלתות בסגנון מודרני עם אמא ואבא, אחריות בקיצור. האחריות משתנה בהתאם ליצרן, היא מגנה על הלקוח ועל היבואן מפני נזקים ובעיות קיימות. אחריות על הדלתות מאוד חשובה, והיא צמודה לגוף הדלת הפנימי ולמשקוף. האחריות מכסה אתכם ומתייחסת להתנפחות החומרים הייעודים, התקלות הצבע והחומר, ותקלות וכשלים נוספים. 

לצפייה בעוד דלתות חוץ

דלתות כניסה מעוצבות בסגנון מודרני גלריית תמונות

דלתות פנים מעוצבות בסגנון מודרני גלריית תמונות

המדדים לבחירת דלת

אלה הם חמשת הפרמטרים לבחירת דלתות מודרניות, דלתות כפריות, או דלתות פנים סטנדרטיות ואיכותיות. כדאי ומומלץ לבחור בחברה שמסוגלת לעמוד מאחורי דבריה, שתספק את שירות מעולה עם אחריות מקיפה. ניתן למצוא דלתות מודרניות אצל חברות פיתוח, יבואנים, ספקים, וכמו כן אצל חברות הנדסה ונגריות בתחום. ההמלצה שלנו היא בחירת הדלת באמצעות בדיקה חכמה, צרכן חכם מבין את כוונת המשורר, זה עובד 😉

השארת פרטים ליצירת קשר
או חייגו
073-7969733

המחירים עבור דלתות בסגנון מודרני

העיצוב המודרני היה קיים עוד בשנת 1950 ונחשב כאחד מהסגנונות המוכרים והיפים ביותר בעולם כולו. אם אתם מחפשים דלתות בסגנון מודרני, כאלה שלא יתפסו את כל הפוקוס ויחד איתו יספקו יוקרה ואיכות, דלתות מודרניות יהיו הבחירה הטובה ביותר עבורכם. מחירים של דלתות כניסה מעוצבות  הם החל מ- 15,500 ₪. המחירים משתנים בהתאם לסוג העיצוב והאומנות, המעצב המועדף שאחראי על היצירה, ותנאים נוספים. מחירם של דלתות פנים מעוצבות יכול להתחיל ב7500 ₪ לדלת ולהגיע הרבה מעבר, תלוי ברמת הייחודיות, האמנות וחומר הגלם. האומנות המודרנית משתלבת כמעט עם כל חלל מעוצב אחר, נטמעת בתוכו, ומספקת אווירה רגועה יותר. כדאי לבחור בחברה מקצועית, חברה שמבינה את הסגנונות המודרניים האדירים, כזאת שהגונה עם המחיר. מדובר במחיר התחלתי שלא גבוה יחסית בהתאם לתמורה, יחד אם זאת תצטרכו לשקול עלויות צדדיות: התקנת הדלת, אביזרים נלווים בחלל, עלויות המשלוח, ותנאים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם. מחפשים דלתות בסגנון מודרני מקצועי? חברת יוניקיט הנדסה כאן עבורכם עם מגוון רחב של פתרונות.

דלתות בעיצוב יוקרתי ואלגנטי

דלתות בסגנון מודרני מאפשרות לכם להצטייד בצורה הנוחה והיוקרתית ביותר שחלמתם, האיכות עליונה. יש באפשרותכם לבחור בין שלושה חומרי גלם נפוצים – אלומיניום, עץ, וברזל. לכל אחד מהחומרים יש חסרונות ויתרונות, דלתות בסגנון מודרני מאלומיניום נחשבות כדלתות האמינות והזולות ביותר על פי הצרכנים השונים. דלת מודרנית בשילוב חומרי האלומיניום תספק לכם הגנה מפני מים ואבק, מפני נזילות, ומפני נוזלים נוספים. אם אתם מחפשים דלת לשירותים או המקלחת, דלתות אלומיניום יהיו הבחירה הטובה ביותר, הם עמידים. ועדיין, קיימת שאלה שנשארה ללא מענה הולם – איך בוחרים דלתות בסגנון מודרני בצורה נכונה? מה בעצם הכי כדאי וחשוב לדעת לפני הבחירה הסופית? הנה הדרכים לבחירת דלתות בסגנון מודרני:

מהם דלתות בסגנון מודרני

דלתות בסגנון מודרני הם דלתות שמאופיינות בסגנונות חדשים ומודרניים מהעת החדשה והעתיקה כאחד. תחילתה של העיצוב והסגנונות המודרניים התחילו עוד במאה ה- 20, ועד היום משומשים באלפי מוצרים. דלתות בסגנון מודרני מכניסות טעם וריח חדש לדירה, הם מעוצבות ברמה אחרת, וגורמות לאווירה טובה יותר. העיצוב המודרני מתבסס על העיצוב העתיק יומין, בעקבות התפתחות חברתית וטכנולוגית, דלתות בסגנון עתיק קיבלו כינוי חדש – דלתות בסגנון מודרני. הדלתות בסגנון המודרני מוכרות בזכות העיצוב והמראה הנקי, היוקרתיות שאין כמותה, והצבעים הדומיננטיים שמקיפים אותה מכל זווית. העיצוב והאדריכלות המודרנית מוכרים בזכות ישוב המחלוקות בשנות ה- 50, ומאז הסגנון המודרני תפס תאוצה לאורך השנים. ללא ספק, דלתות מודרניות נחשבות כאחת מהעולמות המעוצבים והיוקרתיים ביותר שניתן למצוא.

השארת פרטים ליצירת קשר
או חייגו
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן