דלתות אלומיניום לכניסה

האם כדאי לי דלת כניסה מאלומיניום?

לדלתות אלומיניום יש יתרונות רבים מאוד בעבור הצרכן הבית או המוסדי. היתרונות של דלתות אלומיניום:

האלומיניום כמתכת, יכול להתאים לכל סגנון ואווירה. תוכלו לבחור את החיפוי, הצבע והמרקם ועיצוב המשקוף כמו דלת נסתרת קו אפס. אם תרצו דלת עץ , בעצם ניתן לייצר דלת אלומיניום בעלת חיפוי אלומיניום דמוי עת ועוד דוגמאות מעניינות ומעוררות השראה.

דלתות אלומיניום אשר אנו מספקים, מגיעות בעובי דלת מקסימלי, בהשוואה ליצרני דלתות כניסה מוכרים, אין מקום לספק. הדלתות שלנו מגיעות לרמות עובי דלת וכמות נקודות נעילה מהגבוהים בשוק הדלתות בישראל ובעולם. בנוסף למערכות נעילה חכמות המשפרות משמעותית נתוני אבטחה של דלת כניסה.

האלומיניום הוא חומר בעל גמישות רבה בתהליך הייצור, על כן ניתן בקלות להתאים את מפתח הדלת והדלת במדויק.

אלומיניום ידוע כחומר עמיד ומתאים מאוד לתנאי חוץ. כפי שהוא נפוץ במוצרי חוץ כמו מטבחים ופרגולות אלומיניום המותקנות תמיד בחוץ ונמצאים כל הזמן במגע מתמיד עם האלמנטים של הטבע. בדלת כניסה אתם בטוח רוצים את היכולת העמידה שיש לאלומיניום, לעומת הנחיתות של דלתות פלדה לקורוזיה וחלודה לאורך זמן לא רב.

תוכלו למצוא דלתות אלומיניום לכניסה לבית בפתיחת ציר רגילה, פתיחת ציר פיבוט ודלתות הזזה.

דלת אלומיניום נחשב יוקרתית ואלגנטית, ממוקמת בין עיצוב קלאסי למודרני ומסוגלת ללבוש עיצוב דלת כפרי.

בשלבי התכנון, זה קל לעצב מפתח היכול להכיל דלת עם חלון או חלון צד.

קיימת אפשרות מיוחדת להתקנת דלת כנף וחצי כשיחידת החצי כנף היא צוהר דקורטיבי.

דלתות אלומיניום בלגי, דלתות כניסה נסתרות, דלתות כניסה כנף וחצי, כנף כפול או כנף אחד, דלתות מלאות.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

איפה כדאי לקנות דלת כניסה?

3 טיפים לבחירת ספק דלתות

הדבר הראשון שרואים כשנכסים לבית הוא הדלת. לפני שאתם משקיעים בעיצוב הפנימי, חשוב שתשקיעו בדלת, כי אותה תראו ישר כשתחזרו הביתה והיא תעצב את מצב רוחכם בעת הכניסה לבית. כיום יש מגוון דלתות במחירים מגוונים, כל אחד יכול למצוא את הדלת המתאימה לו, רק חשוב לעשות את הבחירה בצורה נכונה. רוצים לדעת איך לבחור דלת כניסה ואיפה לקנות כזאת ? המשיכו לקרוא:)

דלת-כניסה-סטנדרטית
1

חברה מוכרת בשוק

חשוב לקנות דלת מחברה מוכרת, כיוון שדלת יכולה להיות מאוד לא בטיחותית אם לא מתקינים אותה נכון. חשוב לבדוק שיש לה בריחים בהתאם לתקן. חסכו לעצמכם עוגמת נפש ואל תקנו דלת בחברה לא מוכרת. בנוסף, חשוב לקבל אחריות – האחריות המומלצת היא חמש שנים אחריות על המנגנון הפנימי ושנה אחריות על ההתקנה והפרזול. 

2

ודאו שהחברה משתמשת בחומרים עמידים

חברה טובה ששווה לקנות ממנה דלת לכניסה היא חברת שתספק לכם דלת שתחזיק לשנים. מעבר לעיצוב, הדלת היא מוצר יקר שראוי שישרוד למשך זמן רב. אחד החומרים העמידים ביותר הוא האלומיניום, כיוון שהוא לא מחליד ולא נשחק.

דלת כניסה ביטחון מעוצבת
3

רמת בטיחות

חברה אמינה היא חברה שתתקין לכם דלת בטוחה שלא תסכן אתכם או את משפחתכם. חשוב לשים לב שהדלת מותקנת היטב, שהחליפו צילינדר ושיש מספיק בריחים. הבטיחות מעל הכל !

דלתות חוץ אלומיניום
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

עצות והמלצות לבחירת דלת

1

עיצוב

עוד בשלב תכנון הבית כדאי שתחליטו עם האדריכל על מקום הדלת ועיצוב הכניסה. הדלת לא יכולה להיות מנותקת מהאווירה של הבית, עליכם להתאים אותה למראה הכללי, למשל אם יש לכם בית מודרני זה יהיה לא שייך לשים דלת בסגנון כפרי. מגוון העיצובים לדלתות כל כך רחב היום – תוספת חלון, צבעים, דלת עץ, חומרים שונים וכיוצא בזה. מבטיחים לכם שתמצאו את הדלת המושלמת לבית שלכם.

דלתות חוץ
2

מנגנוני נעילה

אם אתם רוצים להשקיע במיגון הבית יש מגוון חברות מנעולים שיכולות לספק לכם מערכות הגנה לדלת הכניסה. ברירת המחדל המקובלת היא נעילה של חברות כמו רב בריח או מולטילוק. הנעילות המתוחכמות יותר הן – מנעול חכם, קודן, מנעול ביומטרי ועוד. אם אתם גרים באזור בו יש ריבוי גנבות כדאי להשקיע לכם בזה.

מערכות-נעילה-הוטליה-דלתות-כניסה
3

התאימו את הדלת לכמות האור

אם רחבת הכניסה שלכם סגורה ואור השמש לא חודר אליה, מומלץ לבחור דלת עם צבע מאיר עיניים או דלת מבריקה או לשלב בדלת חלון שקוף. אם יש לכם רחבה מוארת מאוד בכנסיה תוכלו לשלב צבעים כהים ולבחור בדלת אטומה לחלוטין.

דלת כניסה קו אפס פיבוט
4

צילינדר חדש

תוודאו עם החנות שמובטח לכם צילינדר חדש. בקשו מהמתקין לפתוח מולכם את קופסת הצילינדר, כך תוודאו שהוא אכן מתקין לכם אחד חדש.

דלתות-פנים-מעוצבות מפולימר
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
בוא נדבר על מחירים

דלת כניסה טובה תעלה מחיר שבין 15000₪ ל- 40000₪, המחיר כולל את ההתקנה. המחירים עולים לפי גדול הדלת והעיצוב שלה. כמו כן, מכשור הדלת ייקר את המחיר – התקנת מצעי מיגון, אזעקה מובנית או מנגנון ביומטרי איתו ניתן לפתוח את הדלת בלי מפתח.

דלתות חוץ לבידוד רעשים

דלת כניסה היא פריט עיצובי לכל דבר לכן חשוב לבחור אותו בקפידה. כמו כן, יש לה חשיבות בטיחותית כיוון שהיא מהווה את הפתח לבית שלכם דרכו יכולים להיכנס פורצים שונים. לפני שאתם קונים דלת חשבו על הדברים הבאים – עיצוב, צבע, רמת הגנה, מחיר, חומרים איכותיים ועוד. מעל הכל חשוב לבחור חברה מקצועית שתיתן לכם שירות אמין, כמו חברת יוניקיט הנדסה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן