כמה עולה דלת כניסה מעוצבת ואיכותית

דלת

בדף זה תמצאו:

מחיר דלת, עיצוב דלת, מילון מונחים והמלצות.

מה אנשים מחפשים בדלת?

מחיר דלת כניסה
מחיר דלת פנים
דלת כניסה
דלת פנים
דלת עץ
דלת אלומיניום
דלת מתכת
דלת פלדה
דלת מעוצבת

דלת בטחון לכניסה

דלתות בראש ובראשונה צריכות לספק לכם הרגשה של ביטחון ולאבטח את הכניסה לביתכם. לפני שניגע בעיצוב דלתות, חשוב שתדעו את כל הגורמים ההופכים דלת לביטחון.

חומר הגלם, עובי הדלת, מספר נקודות הנעילה, איכות הרכיבים הפנימיים שבתוך הדלת וסוג מנגנון הנעילה. אלו הגורמים העיקריים המאפשרים דלת בטיחותית על אמת.

חפשו דלת עבה המיוצרת מחומר לא מחליד המאפשרת הזמנה של מספר נקודות נעילה- כמה שיותר יותר בטוח.

דלת מעוצבת

לפי הסגנון שלך ולפח הטעם האישי שלך, כך מומלץ לבחור את עיצוב הדלת. עיצובן של דלתות כניסה וגם עיצוב דלתות פנים לחדרים, הן אלמנט בעל רושם ראשוני חזק מאוד. עיצוב הדלתות יכול להיות בין האלמנטים המגדירים את עיצוב הבית.

דלתות אלומיניום עם חיפויים בצבעים ומרקמים שונים, ניתנים להרכבה בבחירה אישית. כולל אפשרויות של התאמת דלתות לגודל מפתח מדויק. לקוח שלנו, רכש דלת כניסה מעוצבת לביתו החדש, זאת לאחר שכבר רכש ואף התקין דלת בביתו. אך לאחר שהבין את ההיצע המדהים של הדלתות המעוצבות שלנו, הוא ראה את ההתאמה בין הדלת לבין הסגנון שחיפש. זו דוגמה להשפעה של איכות ועיצוב הדלת על המביט בה.

מחיר דלת

המחיר שלך הדלת הוא הרכיב העיקרי בבחירתה. מחיר דלת פנים או מחירה של דלת כניסה, הוא שיקול שיש לחשוב עליו בהקשר עתידי ולא רק על ההוצאה הכספית בהווה. 

מכיוון שדלת פנים זולה או דלת כניסה יד שניה, מיוצרות מרכיבים לא איכותיים או עברו בלאי, אשר אתם עלולים להתקל בו בקרוב ולהידרש לבצע תיקון או החלפה. אנו סבורים כי רוכש דלת מעוניין בדלת יפה ובטוחה ללא צורך לתקן להחליף או לתחזק יותר מדי. מעבר לניקוי קל, דלת איכותית לא דורשת ממך דבר. היא משרתת אתכם בנוחות לאורך שנים. זו השקה משתלמת בטווח הרחוק כפי שהיא השקעה מספקת בטווח המידי.

דלת כניסה זולה תעלה החל מ4000 שקלים חדשים בעוד מחיר דלת פנים מעוצבת הבנויה מרכיבי איכות בלבד, עשוי להתחיל במחיר של 17000 שקלים חדשים בלבד.

דלת פנים מעוצבת

דלת פנים מעוצבת מורכבת מחומר גלם ייחודי, חיפוי בטקסטורה או חומר מיוחדים, ידיותדקורטיביות והצורה בה הדלת משתלבת עם העיצוב הכללי.

בית פרטי הרוצה לשמור על פרטיות בחדרים יחד עם תחושה של פתיחות ושקיפות. יכול לבחור בדלת חצי שקופה המראה רק צללית דרכה אך שומרת על פרטיות האנשים שבחדר. דוגמה אחרת לשימוש בדלת פנים בעיצוב השימושי של החלל, ניתן לראות בבתי מלון או משרדים, שם יש צורך בבידוד רעשים, פעולה אשר דלת פנים איכותית יודעת לבצע כהלכה. 

דלת משקוף קו אפס

דלת נסתרת נקראת גם דלת קו אפס, היא דלת הנסגרת באותו קו עם המשקוף. לרב משקוף אלומיניום. דלתות קו אפס הן הסוג האלגנטי של הדלתות המעוצבות. מדובר במשקוף הדורש התאמה למפתח, והתאמה של המפתח לדלת עוד בשלב ההזמנה.

דלת נסתרת מעניקה לכם שקט מרעשי טריקות, עיצוב ידיות, פתחי תאורה משולבים ומנגנון חכם לנעילה מתוחכמת. 

דלתות קו אפס זמינות גם בדלתות כניסה וגם בדלתות פנים.

דלת: מילון מונחים

החלק החשוב בתפקוד דלת (מסוג ציר), מאפשרים את תנועת הדלת. נוגע לנוחות השימוש בדלת, כמו גם על יציבותה ועמידותה. מתבקש להתאים ציר לדלת, מבחינת משקל, צורת פתיחה, סגנון ועיצוב.

טכנולוגיות נעילה מתקדמות, מדגמים וחברות שונות. באופן עקרוני הן מאפשרות נעילת בריחים אוטומטית, פתיחה ונעילה בזיהוי משתמש דיגיטלי וסלולרי, גיבוי חרום מכאני לנעילה, בקרה סלולארית מלאה, תמיכה להגבלת נגישות, רשת אלחוטית, שילוב במערכת בית חכם, ניהול מורשי כניסה, הוספה והסרה של משתמש במקום שכפול ואיסוף מפתחות, סוללה נטענת ארוכת טווח, מערכת מסטר, תוספי הרחבה וכיוצא בזה. לא לכל מערכת יהיו את כל התכונות, יש להניח, ואולי פונקציות מיוחדות ומתקדמות הייחודיות לה.

זגוגית המותקנת בדלת ומאפשרת ערך עיצובי לבית ולשוהים בו. ניתן שיהיו פרקטיות, נעימות לתפעול ותחזוקה, ובשלל סוגים וסגנונות עיצוב. כמו גם, במידת אבטחה ויציבות מספקת, עם מידת בידוד מספקת גם כן.

מאפשרת מעבר של אור טבעי, אור מהשמש – אל פנים הבית – כך שנדמה שהבית מתחבר לסביבה החיצונית לו – גם מבלי להשאיר מפתחים פתוחים באם יש גינה חיצונית מטופחת, הדבר יכול להיחשב ולשמש כאלמנט אסתטי ועיצובי בפני עצמו בתור חלון דלת קיר או מחיצות זכוכית למשרדים. דוגמאות לדלתות זכוכיות הן דלתות וירינה, לדוגמה.

בימי חורף, הכנסה של שמש חמימה לפנים חלל הבית יכול להיות נהדר ונעים למעורבים בדבר.

זכוכית שקופה וצלולה שבמקרה שבר יכולה לעמוד במקומה כיחידה אחת, מבלי להתנפץ לכל עבר, כך שיכולה למנוע מעבר ואף נפילה דרכה. עומדת בתקנים ישראלים ובינלאומיים. מבחר צבעים נרחב. בידוד אקוסטי נהדר. ניתן לאפשר אפיונים של הצללה, ובכך לסנן אף יותר קרינת UV.
בשונה מזכוכית מחוסמת, אינה מתנפצת בעת שבירה. כמו גם, בעלת ריבודים – כלומר שכבות, כך שמורכבת היא מכמה שכבות.
לא כל זכוכית טריפלקס היא זכוכית בטיחותית, מתבקש לבדוק אם כך הדבר טרם בוחרים בה עבור מטרה זאת.
בין שכבות זכוכית טריפלקס מודברות שכבות של חומר PVC, בעבר היה מקובל להדביק שכבה אחת או מעט, כיום יש אף יותר שמודבקות בין שכבות הזכוכית.

לזכוכית מיגון אפשרות להגן מפני חדירת קרני שמש בכמות דיי גבוהה, יש שאומרים עד כ-99%, להגן מפני כניסות לא מורשות, מפני הדף ורסיסים (בעת שבירה), לאפשר מרחב פרטי לשוהים בסביבתה, וכיוצא בזה.

מאפשרת מעבר אור טבעי, אך מעמעמת את הנראות מעברה – כך שנוצרת תחושה של פרטיות.
יכול לשמש כמחיצות בין משרדים, וכיוצא בזה.

כל מכשיר או חפץ המחובר לדלת המאפשר אחיזה בגוף הדלת והנעה שלה, דרכו. מאפשר פתיחה של הדלת, וסגירה – באמצעים דיי נוחים, כל שמתבקש זה להחזיק בידית למשוך או לדחוף, ולאפשר את תנועת הכנף של הדלת.

פתחים בגוף הדלת, מכוסים זכוכית. מאפשר מעבר אור וראייה מסוימת לצד השני – תלוי בטיב הזכוכית, באם שקופה או חלבית, מוצללת וכיוצא בזה. יכול להתאים כדי לראות מה יש בצד השני, או כאלמנט אסתטי, או פשוט כדי לאפשר מעבר של אור.

מיעוט במעבר חום בין שני גופים שלהם טמפרטורה שונה אחד מהשני – כלומר אם יש גוף קר וגוף חם, שלא יעבור ביניהם חום – כך שאם יש בית חם ורחוב קר, שלא ייצא חום החוצה, או קור פנימה – לצורך העניין. יכול לאפשר חיסכון בעלויות החימום או הקירור, כיוון שמה שחומם או קורר, נשאר בחלל, על פני מתפזר החיצונית, או מושפע מהטמפרטורות שמחוץ לחלל.
כך שאם יש מרחב פנימי שקיבל מנה הגונה של קירור, אין סיבה לאפשר זה להתנדף רק כי בחוץ יש מזג אוויר חמים – שכן עם אמצעים של בידוד תרמי, עצם כך שחם בחוץ, לא מהווה השפעה גדולה כל כך על הטמפרטורה בפנים המבנה, וגם כאשר יש טמפרטורות גבוהות מחוצה לו – עדיין יהיה ניתן להחזיק בטמפרטורה נעימה כפי שכוונה מראש, על ידי אמצעי החימום והקירור – מתוך האפשרות לעשות הפרדת טמפרטורות שכזו, בין החוץ לפנים.

מאפשר הקטנה של אנרגיות סאונד, קול, בין שני חללים – כך שחלל מסוים יכול להישאר נקי מרעשים חיצוניים, או להימנע מלהעביר את רעשיו לחללים חיצוניים לו. בין אם מדובר בילד שמנגן בגיטרה, או הורים שרוצים קצת זמן אינטימי, או פשוט להשאיר את רעשי התחבורה או המסיבה בחוץ – ולשמור על החלל נעים ושקט, בידוד אקוסטי יכול לאפשר זאת ולהוריד את רמת הדציבלים הנשמעת במקום.

רמת רעש, הנמדדת בדציבלים. 10 דציבלים יכולה להיות נשימה נורמלית, 30 לחישה – 90 זה כבר רכבת תחתית, וכן הלאה. ניתן לצמצם את רמות הדציבל, רמות הרעש הנשמע לאוזן האנושית – כדרך בידוד אקוסטי. רמת הדציבלים מתחילה להימדד מתוך טווח השמיעה האנושי, או לפחות על פי מתאר מסוים שמניח מהי תחילת רמת השמיעה האנושית. יש רמות רעש סבילות ויש שאינן מתאימות.

כלי צרכני כדי להבדיל בין מוצרים תקניים למוצרים שאינם – עוזר לשפוט את טיב המוצר ובטיחותו, על ידי שיפוט מגוף ניטרלי חיצוני שכביכול אישר את איכות המוצר, לטובת שמירת האינטרס של הצרכן.

דלתות מוסוות בתוך הקיר, שנדמות כמו מתמזגות לקיר – ככל שמשקיעים יותר בהסוואתן, לתוך הקיר, על כל פנים. אין משקוף בולט, או מגרעת סביבן, הן נראות כחלק מהקיר. צפייה בדלתות כניסה קו אפס

מאפשר איטום של הדלת בתחתיתה, במרווח שבינה לבין הרצפה. כך שאם יש רוחות, הבדלי טמפרטורות, רעשים, חרקים וכיוצא בזה – הם יכולים להישאר בחוץ ביתר קלות. במידה והרצפה לא ישירה באופן מוחלט, אולי תתבקש תמיכה מיוחדת לטובת התאמת סף הדלת לרצפה.

קורה בחלק העליון של המסגרת, מעל הדלת – זו שתומכת בקיר. נשען על שתי תומכות/עמודים אנכיים. בפנים המשקוף מתקינים את גוף הדלת, לפחות בדלתות שאינן קו אפס – שכן הן חסרות משקוף.

עולה עם פתיחת הדלת כדי לפסוח על הרצפה, יורד בסגירת הדלת – לאטום את מה שבין החללים, בתחתיתה. בכך, הסף אינו חופף עם הרצפה במידת מה ויכול לאפשר מעבר חלק, ועדיין לאטום את הדלת כאשר הוא במצב מנוחה.

דלת נעה מכונה כנף, שכן אפשר לדמות אותה לכנף – צורה שנעה במרחב ימינה שמאלה, וכד’. דלת כפולה, לדוגמה – היא דלת עם 2 כנפיים.

מאפשר חידוש וריענון מראה חיצוני של דלתות, באמצעים פחותים במחיר מאלו שמתאפשרים על ידי החלפת הדלתות עצמן, לטובת השלמת אפקט הריענון. מאפשר מידה מסוימת של עמידות בפני מים, מזיקים ושלל תופעות רלוונטיות לסוג הציפוי.

מציין את המפתח בו מתקינים את הדלת.

חור הצצה מובנה בזכוכית, בגוף הדלת – המאפשר הצצה אל מי ומה שנמצא מעבר לדלת.

מכסה את החורים אליהם מתחברים הצילינדר והידית, שבגוף הדלת.

מכילה חומרים המשמשים למילוי פנים הדלת, כמו פלקסבורד וכוורת.

הכיוון אליו הדלת נפתחת – צד הפתיחה, על פי סטנדרט, נשאר ביחס לכיוון השעון.

חומר מבודד בגוף הדלת – מאפשר עמידות בתנאי מזג אוויר, אטימות בהיקף הדלת, בידוד אקוסטי, וביכולתו שלא להתכווץ כאשר מותקן בהיקף הדלת.

דלתות כניסה פיבוט לבתים פרטיים
אלומיניום בעובי 90 מ"מ
נסתרת קו 0
ידית+תאורת LED
דלתות אלומיניום
קודן נעילה טביעת אצבע
טריקה שקטה
ציר PIVOT
דלתות-פנים-שחורות-רחבות
מילוי כוורת
דלת הזזה מסילת אלומיניום
ידית נסתרת
דגם KOROS
טריקה שקטה
בידוד רעשים
צפו בדלתות:
דלת פנים מעוצבת מחיר
דלתות פנים
דלת-פנים-צבע-לבן-פנינה-עם-פס-עץ
דלתות כניסה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן