אלוקובונד
אלומיניום (לוקובונד) לחיפוי מבנים

פרט אלוקובונד - תרשים אדריכלי להורדה

פרט-אדריכלי-אלוקובונד

חיפוי קירות דקורטיבי ומגן המתאים לקירות חוץ וקירות פנים

קבצים להורדה

חיפוי קירות

קטגורית חיפויים

קטלוג

צפו בקטלוג

דף מוצר

הורדת דף

כתב כמויות

כתב כמויות

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

אלוקובונד- פנל אלומיניום לחיפוי קירות חוץ

חיפוי קירות אלוקובונד מציע אפשרויות אחרות לגימור מקצועי, על קירות חוץ וכן על קירות פנים, אשר לוחות מתכת ואלומיניום רגילים מתקשים להשיג. תהליך הייצור של לוחות חיפוי אלה,  מאפשרות גמישות בעיצוב דקורטיבי מיוחד. אריחי חיפוי קירות אלוקובונד, המכונים קירות מטה, מתחברים אחד אל השני וניתנים לשילוב עם חומרי עיצוב אחרים. בחומרי חיפוי אלומיניום אלוקובונד, השימוש במבנים מעוצבים הוא דבר שבשגרה ברחבי העולם. האיכות הגבוהה, היכולת להיות גמיש ולהתאמה לסוגי עיצוב שונים, יצרו חומר מבוקש על ידי אדריכלים ומעצבים בענף הבניה העולמי.

אלוקובונד לחיפוי קירות פנים

המראה הסופי של החיפוי נמצא ברמות הגבוהות ביותר ובשימוש במבני יוקרה כאלמנט הגנה ועיצוב. הוא מתאים גם לחיפוי קירות פנים, חיפוי תקרות והסתרת שכבות בידוד. 

היתרון הגמיש של הפאנל מעניק לו איכות מיוחדת לעיצוב פנים. חיפוי קירות פנים בכל תבנית או צורה גאומטרית הנחוצה, תתאפשר למתכנן והמעצב בעזרת היכולות המיוחדות של גמישות האלוקובונד.

בתמונות מתחת, תוכלו לראות כיצד יושם בחנות בגדים גדולה, חיפוי אלוקובונד לבן, מסדרת סוליד, המשולב עם תאורה, על גבי תקרה בגובה משתנה ואמצעי חיפוי המולבשים על קירות ואלמנטים בחנות.

אלוקובונד דמוי עץ

אלוקובונד העשוי מאלומיניום דמוי עץ, חלק מסדרת הלוחות במראה העץ הטבעי. מראה אורגני ויפיפה. בחירה בין חמשת צבעי דמוי עץ המוסיפים מלבד צבע חם ועשיר, גם מרקם מגורעם של עץ אוטנתי.  לוחות אלו ניחנים בכל האיכויות של לוחות האלוקובונד האחרים ואידיאלי לחזיתות בכל הגדלים. 

עמיד נגד עובש ופטריות, עמיד נגד ריקבון, ניתן למחזור באופן מלא וכל זאת יחד עם עמידות ברמה גבוהה ביותר!

בנוסף, הפנלים יכולים להתקפל בצורות לפי דרישה ובכך לאפשר למתכננים ואדריכלים יכולות עיצוב יותר חופשיות מבחומרי חיפוי קירות אחרים. 

לוחות אלוקובונד דמוי עץ
פנל אלוקובונד עץ

איזה בדיקות החיפוי עובר?

יצרן חומר הגלם, הוא המוביל בעולם בתחום חיפוי הקירות באירופה וברחבי מדינות בכל היבשות. במפעלי היצרן, הפנלים עוברים בדיקות קפדניות, בעוד צוותי התכנון והייצור עוברים תהליכי הכשרה מתקדמים.

בדיקות: הפנל עובר בדיקות עמידות בעומסים ותנאים שונים בהם הוא מיועד לעמוד. תהליך הבדיקות נועד לנסות למצוא נקודות תורפה ביכולות החומר.

הרצאות: חלק חיוני בתהליך שמירת איכות וטיב החפויים, הוא השמירה של צוותי היצור והתכנון על עדכון ושיתוף מידע בין מומחים. כחלק מכך הצוותים לוקחים חלק בהרצאות ותהליכי למידה.

אימונים: בבית היצרן, 3A, קיים חלל עצום המוקדש לניסוי החומר בתנאי התקנה וניסוי החומר בגמישות נדרשת. 

פיתוח: מחלקות הפיתוח עובדות תמיד על התאמה ומציאת פתרונות חדשים באמצעות שילוב טכנולוגיות מתקדמות הנועדות להעלאת יכולות עמידות, יכולות ייצור ותגבור חומר הגלם.

מדידת עמידות החיפוי

לוחות האלוקובונד הם לוחות קומפוזיט, מאלומיניום מלא. יכולות בידוד תרמי המשלבות חומרי בידוד כמו פאנל מבודד, צמר סלעים, צמר מינרלי, פוליסטרין, סיבי עץ ושהם. להלן טבלה המציינת את משך הזמן שמחזיק החיפוי עד צורך בהחלפה. מפורק לגורמים על פי סוגי חומרי מילוי או ציפוי. תוכלו לראות כי הצורך בהחלפת החיפוי בטווח של 50 שנים, לא עולה על החלפה אחת ובמקרים רבים גם אין צורך בהחלפה. החומר עמיד וחוסך לכם כסף רב עם השנים. על הוצאות תחזוקה, הוצאות חשמל וצריכה הקשורה באקלים פנימי.

טבלת-נתונים-טכניים-מפורטת-חיפוי-אלוקובונד
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

אלוקובונד - תמונות

אלוקובונד

קבלנים, אדריכלים הם משתמשים נלהבים באלוקובונד, חומר אלומיניום מורכב קל משקל הנושא מגוון יתרונות עצום.

אלוקובונד מורכב משני יריעות אלומיניום המכילות חומרים מבודדים בעלי יציבות גבוהה.חיפוי קירות אלוקובונד עמיד בפני תנאי מזג אוויר וזעזועים. את לוחות חיפוי קירות אלוקובונד מייצרים בחיתוך CNC, שיטה אשר מסוגלת לייצר חיתוך בדיוק מירבי לעיצובים מדויקים וגמישות רבה בייצור והתאמה של חיפוי קירות חוץ כמו גם חיפוי קירות פנים. אלוקובנד הוא חיפוי קיר קל משקל וזמין בגדלים גדולים אך קל להתקנה על קירות חוץ ועל קירות פנים כאחד. ברמת העלויות של חיפוי קיר, ההתקנה המהירה והקלה יחסית של פאנלים של אלוקובונד, מתורגמת לעלות זולה בהשוואה לחיפויים אחרים, בנוסף, אלוקובונד זמין בצבעים רבים כך שהעיצוב הדקורטיבי עולה ברבה על חיפויים אחרים..

הנסיון שלנו ביוניקיט, הקנה לנו ידע רב בסיפוק פתרונות בניה מתקדמת ומוצרי אלומיניום למיטב הגופים והפרויקטים בענף הבנייה בישראל.

קטלוגים להורדה- אלוקובונד

אלוקובונד וינטג'
קטלוג חיפוי קיר אלוקובונד בעיצוב וינטג'
הורדת קובץ
אלוקובונד טבעי
חיפוי קיר אלוקובונד בגוון טבעי
הורדת קובץ
אלוקובונד נוצץ
קטלוג אלוקובונד גימור נוצץ
הורדת קובץ
אלוקובונד צבעים
קטלוג צבעים
הורדת קובץ
חיפוי דקורטיבי
קטלוג עיצובים באלוקובונד
הורדת קובץ
קטלוג פרט אלוקובונד
קטלוג תמונות אלוקובונד
הורדת קובץ

התנסו בעיצוב חיפוי קיר אלוקובונד

כלי הדמיה לתכנון ועיצוב חזיתות ועיצובים באלוקובונד. נסו בעצמכם, קבלו השראה וצרו את התכנון האדריכלי שלכם/ן.

למה חיפוי קירות אלוקובונד ?

חיפוי קירות אלוקובונד מציע לקבלנים משפצים ולאדריכלים ומעצבים אפשרויות עיצוב חדשות, חדישות ורבות. עד כה נעשה שימוש בחיפוי קירות אלוקובונד בבניינים רבי קומות, מבני מסחר, מפעלים, היכלים, משרדים ועוד. בשונה מחיפוי אלומיניום או פח רגיל, חיפוי אלוקובונד ניחן בפני שטח חלקים, אשר לא ניתן לראות דרכם גבשושיות שנוצרות דרך חומר המילוי הבולט מבעד ללוחות החוץ, על כן לאלוקובנד מראה של גימור מקצועי ודקורטיבי בהרבה מחומרי חיפוי אחרים. להלן מספר יתרונות של חיפוי אלומיניום אלוקובונד

חיפוי אלוקובונד

יתרונות חיפוי קירות אלומיניום אלוקובונד

חיפוי על חזית בניין
קל משקל
התקנה קלה
פני שטח חלקים
גמישות בעיצוב
עמידות גבוהה
נגד זעזועים ועיוותים
זמין במגוון רחב של צבעים
זמין בגימור דמוי עץ
עמידות לאש
רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו

לוחות אלוקובונד

אלוקובונד הוא בעצם לוחות אלוקובונד אלומיניום שמיוצרים בטכנולוגיה חדשה ותוכלו לראות אותם מיושמים כחיפוי בהרבה מבנים ואף תופס מקום פשוט בתעשיית השילוט , משם אף מגיעה הטרנדיות שלו. אלוקובונד הוא בלתי שביר בשל כך שהוא חזק במיוחד. על מנת לתפקד כחומר שממנו עשויים חיפויים המתאימים למבנים שונים, הוא חייב להיות חומר העמיד בכל הסוגים של תנאי החוץ.

חיפוי אלומיניום גמיש לעיצוב חזיתות

כיפוף אלוקובונד מאפשר גמישות בעיצוב

אחד החומרים הכי מובחרים בתעשיית הבניה במדינת ישראל הוא חומר אשר עונה לכינוי אלוקובונד. לוחות אלוקובונד הם לוחות אשר מייצרים אותם בטכנולוגיה חדשנית בפרט עבור יישום בפועל של חיפוי מבנים. בין חיפויי אלוקובונד קיימים לוחות המיועדים הן עבור חיפויי פנים והן עבור חיפויי חוץ . אלוקובונד הוא בעצם לוח מאלומיניום מרובד והוא כולל בתוכו שני גיליונות אלומיניום בעובי 0.02 אינץ’. לוחות של אלוקובונד בעלי סגולות של כיפוף גבוהות בצורה ניכרת ולכן ניתן לייצר מהם סוגים שונים של חיפויים המתאימים למבנים עגולים. את חיפוי האלוקובונד ישנה אפשרות לכופף באופן קליל וללא הצורך בחום.

חיפוי ALUCOBOND בעולם

השימוש בחיפוי אלומיניום נפוץ בעולם, אך אין שווה ערך לאיכויות של האלוקובונד, ברחבי העולם כולו נעשה שימוש הנדסי ועיצוב אדריכלי על גבי חזיתות מבנים מכל הסוגים.

החל מבתים פרטיי, דרך בתי מלון ובתי חולים ועד מבני מסחר כמו חיפוי קירות מרכזי קניות, תחנות דלק ועוד. 

ההגנה והמראה המהוקצע שהחומר מספק הופך אותו למושלם בעבור חיפוי קירות של מבנים מכל הסוגים.

מה עושים עם אלוקובונד ברחבי העולם?

יתרונות לוחות חיפוי מאלומיניום

באופן כללי, ניתן להגיד שיש לו גמישות עיצובית רבה – רבה מאוד. משקלו נמוך. קל להתקין אותו, באופן יחסי. עקב כך שמדובר בחומר אלומיניום – הוא גם יכול להחזיק לאורך שנים בטווח רחב של אקלים ומזג אוויר – וקרני השמש לא אמורות להשפיע על צביעת העץ הייחודית שלה – שזה נפלא. פלא גדול. הרי האלומיניום עצמו, לא מחליד בקלות, שזה חלק מהסיבה שעושים בו שימוש נרחב משהו בעולם התעשייתי ומה שמאפשר לו להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר רבים. אלקובונד נודע כסוג איכותי של חיפוי אלומיניום, זה לפחות מה נאמר מרשויות שאחראיות על שיווקו.

רוצים שנתקשר אליכם?
מוזמנים לחייג אלינו
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 8 votes
Brand
UNIKIT
Product
אלוקובונד
Price
ILS 600
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן