קיט פרגולה אלומיניום להרכבה עצמית.

תמיד רציתם להתפאר במעשי ידיכם, ולהראות לחברים ולמשפחה את כישורי הבניה שלכם? רוצים לחסוך בהוצאות התקנה, או אולי רוצים פעילות מרתקת יחד עם המשפחה?

הרכבת פרגולה באופן עצמאי

תמיד רציתם להתפאר במעשי ידיכם, ולהראות לחברים ולמשפחה את כישורי הבניה שלכם? רוצים לחסוך בהוצאות התקנה, או אולי רוצים פעילות מרתקת יחד עם המשפחה?

ערכות להרכבה עצמית

במיוחד בשבילכם, פיתחנו קיטים (ערכות) של פרגולות להרכבה עצמית. אין צורך בידע מסוים או בכלים מיוחדים. זהו תהליך מהנה ומעשיר, ואנו בטוחים שתהנו ממנו.

לאחר שבחרתם את השטח עליו תוקם הפרגולה, חשוב למדוד אותו בדייקנות. “חוק הפרגולות” מאפשר לכם להקים פרגולה מחומרים קלים, ובתנאי שהם גם קלים להרכבה ופירוק. כדי לנצל היטב את “חוק הפרגולות”, דאגו שהשטח מוצלל המרכזי לא יעלה על 40% מהשטח הכולל של החצר או המרפסת.

אם אתם חפצים בהצללה חזקה יותר, שקלו את האופציה של פרגולה מתכווננת, חשמלית או מכנית, המאפשרת לכם לווסת את מידת האור הנכנסת על ידי רפרפות מתכווננות. הפרגולה המתכווננת היא גם פיתרון מצוין לימים חורפיים, שכן היא מונעת מהגשם לחדור אל מתחת לפרגולה.

פרגולה להתקנה עצמית

פתרון הצללה

אם אתם רוצים להצליל רק שטח קטן, כגון מרפסת קטנה או הכניסה לבית, 

שקלו הקמת פרגולה תלויה. הפרגולה התלויה חוסכת מקום מכיוון שהיא לא מוקמת על עמודים.

פרגולה תלויה מאלומיניום היא קלה להרכבה ולפירוק, אך יש לשים לב להתייעץ עם מומחה לפני הרכבתה.

בגלל שהפרגולה לא נשענת על עמודים, יש לשים לב לנקודות התלייה, על מנת לוודא שהיא ממוקמת במקום הטוב ביותר מבחינה בטיחותית. 

כמו כן, יש לבצע בדיקת עומסים, על מנת לוודא שהפרגולה תוכל לעמוד בכמות המשקעים באיזורכם. האלומיניום הוא חומר גלם קל מאד, אך גם עמיד ביותר, ולכן יכול לעמוד בעומסים כבדים, שכן הוא בעצם סוג של מתכת.

למה כדאי לבחור באלומיניום?

פרגולות מאלומיניום מתאימות להצללת הגג, החצר או המרפסת בצורה אלגנטית, זמינה ונוחה. 

האלומיניום הוא חומר עמיד וגמיש מאד, ולכן בחרנו בו כחומר הגלם המרכזי שלנו. האלומיניום גם מאפשר לכם לבנות את הפרגולה 

לבד, ללא צורך בהזמנת מומחה, ותוך הרגשת הנאה וסיפוק.

פרגולות מאלומיניום קיימות במבחר צבעים, גדלים וצורות. תוכלו להזמין את הפרגולה המתאימה ביותר 

לאופי אותו אתם רוצים להעניק לשטח שלכם. פרגולה דמוי עץ עבור מראה חמים ומזמין, או פרגולה מטאלית ואלגנטית, 

המראה את החדשנות שבה ניחנתם.

האלומיניום הוא חומר עמיד במיוחד למצבי חום וקור קיצוניים, ולכן פרגולה מאלומיניום מהווה פתרון בטיחותי, ולא רק בטחוני. 

בטיחותכם ובטיחות היקרים לכם חשובה במיוחד, ופרגולה הבנויה מחומר אחר עלולה ליפול, להחליד או להינזק בצורה אחרת מפגעי מזג האוויר ו/או מפגעי טבע.

פרגולהת-אלומיניום-הרכבה-עצמית-בגן-ילדים
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
יתרונות האלומיניום

חשוב לנו לחדד שוב את יתרונותיו של האלומיניום על חומרים אחרים בין אם מדובר עם פרגולות או גדרות, שכן בחירה בחומר לא נכון, עלולה לסכן את חייכם ולגרום לעגמת נפש מיותרת.

  • עמיד בפני תנאי חום וקור קיצוניים. לא כמו עץ שעלול להירקב בתנאי לחות, או להתלקח בזמן חמסין, ולא כמו ברזל שיחליד במהלך השנים, ועלול לגרום לכוויה צורבת בימים חמים.
  • חומר קל, במיוחד יחסית לעץ, ברזל ואבן. במקרה ותחול תקלה, וחלקים מהפרגולה יפלו במהלך ההרכבה או לאחריה, לא תישקף סכנה לחייכם ולחיי הסובבים אתכם.
  • קל לתחזוק. אין לו צורך בשימון או שיוף, והוא אינו דורש תחזוקה שוטפת או ניקיון מסיבי.
  • גמיש, ומאפשר לעצב בעזרתו כמעט כל צורה שתרצו. תוכלי להזמין פרגולה מלבנית, מתעגלת או מרובעת. ניתן גם לצבוע את הפרגולה בצבעים מגוונים, שיתאימו לאווירה הייחודית שאתם רוצים לשוות לביתכם.
למה בעצם כדאי לי להרכיב לבד את הפרגולה?

יכול להיות שאתם קוראים את המאמר ותוהים “למה לי כאב הראש הזה? למה שארצה להתקין פרגולה בכוחות עצמי?”

ובכן, הנה כמה סיבות עליהן חשבנו, ובגינן פיתחנו את הערכות:

סיפוק: תחושת הסיפוק וההנאה שיש לכל אחד מאתנו כשאנו משלימים משימה, גוברת כשמדובר במשימה הנתפשת כקשה ומסורבלת. אצלנו ביוניקיט רוצים שתחושו סיפוק והנאה מבניית הפרגולה שלכם.

זמן איכות עם המשפחה: בעולם מהיר כמו שלנו, אין לנו הרבה זמן לפעילויות משותפות עם המשפחה. בניית פרגולה יחד תעזור ללכד את החבר’ה, ותעצים את גאוות היחידה שלכם כתא משפחתי כל פעם שתסתכלו על הפרגולה.

הוזלת עלויות: זה מזמן לא סוד שהמצב בכלכלי בארץ גורם לרבים מאתנו לוותר על המון דברים. לכן, כאשר חשבנו איך ניתן להוזיל עלויות במיוחד עבורכם, הגיע צוות המומחים שלנו למסקנה שחיסכון בעלויות המתקין יעזור לכם משמעותית. במיוחד בשבילכם, פיתחנו ערכות קלות להרכבה עצמית.

שתי-פרגולות-תלויות-בכניסה-לבית
פרגולה-להרכבה-עצמית
-מדגם-הייטק-
פרגולה-הייטק-180
פרגולה עם סנטף שקוף
-למרפסת-גגון-אלומיניום

מהו התהליך של הזמנת קיט להרכבה עצמית של פרגולה מאלומיניום?

לפני שמזמינים פרגולה, חשוב קודם כל להבין את תנאי האקלים באיזור המגורים שלכם. חשבו איזה חומר מתאים לפרגולה שלכם. עץ או ברזל יכולים להתאים, אך בתנאי שאין לחות או חמסינים באזור. האלומיניום, לעומתם, הוא חומר העמיד למזגי אוויר קיצוניים, וכנראה הוא האופציה המתאימה לכם ביותר.

ועכשיו, יוצאים לשטח.

לאחר שמדדתם את השטח, הגיע הזמן לחשוב על העיצוב. עיצוב הפרגולה חושב לא פחות מהחומרים ממנו הוא עשוי. הפרגולה מעבירה מסר של ממש לאורחים שלכם. האם המסר אותו אתם רוצים להעביר מסר כפרי, חמים ומזמין? הזמינו פרגולות אלומיניום דמוית עץ. רוצים לשוות מראה אלגנטי ועדכני לסביבה? פרגולה מטאלית בעיצוב חלק ונקי תעשה את העבודה.

לאחר שמדדתם את השטח, ובחרתם את העיצוב האידיאלי עבורכם, לבטח כבר תתחילו להרגיש את חדוות העשייה, עכשיו הזמן להתקשר אל צוות המומחים שלנו, שייעצו לכם בנעימות ואדיבות, ויוודאו שאכן בחרתם את החומר הנכון ביותר עבורכם. כעת תוכלו להחליט אם אתם רוצים להמשיך את התהליך לבד, או שאתם רוצים שנשלח אליכם מתקין מומחה שיעשה זאת עבורכם.

כעת, אם בחרתם להתקין את הפרגולה לבד, נותר זמן הציפיה המתוקה לעבודת כפיים מתגמלת. פנו לכם זמן, הכינו שתיה קרה במקרר, וחכו להגעת הפרגולה שתשמש אתכם למשך שנים ארוכות.

ההתקנה של קיט פרגולה להרכבה עצמית של יוניקיט היא קלה מאד. לא נדרש ידע קודם בהרכבה, ולא נדרשים כלים מיוחדים. מטרתנו היא לעזור לכם לבנות בקלות וביעילות תוסף חשוב לבית שלכם.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן